کتابخانه شخصی مرحوم یونانی پور به کتابخانه های عمومی استان مرکزی اهدا شد

به گزارش مجله پیکورو، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان مرکزی، در ملاقات مهدی ثامنی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان مرکزی با خانواده شادروان دیوید یونانی پور، از ارامنه شهر اراک، کتابخانه شخصی وی به کتابخانه های عمومی استان مرکزی اهدا شد.

کتابخانه شخصی مرحوم یونانی پور به کتابخانه های عمومی استان مرکزی اهدا شد

آدرین یونانی پور به نمایندگی از خانواده برادر مرحومش هدف از این اقدام را بهره مندی محققان و پژوهشگران استان از کتاب های پژوهشی و تاریخی مطرح نمود و گفت: با الگوسازی می توان برای اهدای کتابخانه های شخصی شهروندان به کتابخانه های عمومی ایجاد انگیزه کرد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان مرکزی نیز این اقدام حسنه را شایسته تقدیر دانست و گفت: با یاری رسانه های استان و تبلیغات مناسب، برنامه هایی برای ترویج سنت اهدای کتاب با شعار اهدای کتاب، اهدای آگاهی در دست اقدام داریم.

ثامنی اضافه نمود: از شهروندان عزیز تقاضا داریم کتاب های مازاد خود و کتاب هایی را که خوانده اند، جهت استفاده عموم به کتابخانه های عمومی استان اهدا نمایند.

بر اساس این گزارش، طی این ملاقات 920 جلد کتاب، 759 جلد مجله، 100 مجلد آرشیو روزنامه و 10 مجلد آرشیو ماهنامه با عناوین مختلف جهت نگهداری در تالار مفاخر کتابخانه های عمومی استان مرکزی اهدا شد. این کتاب ها بیشتر در زمینه علوم اجتماعی، سیاست و ورزش است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 19 آبان 1399 بروزرسانی: 19 آبان 1399 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1223

به "کتابخانه شخصی مرحوم یونانی پور به کتابخانه های عمومی استان مرکزی اهدا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتابخانه شخصی مرحوم یونانی پور به کتابخانه های عمومی استان مرکزی اهدا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید