بعضی از بهترین مقاصد برای سفر با کشتی ، مزایای سفر با کشتی کروز چیست؟

به گزارش مجله پیکورو، اگر آرزوی سفر بر روی آب ها و حرکت به سمت طلوع خورشید را دارید، قطعا کشتی های کروز بهترین راه برای برآورده کردن این آرزو بشمار می فرایند. کشتی های کروز مزایای بسیاری از جمله تفریحات و سرگرمی ها و همچنین غذاهای بسیار مهیج دارند و بهترین قسمت این سفرها بازدید از چندین مقصد متفاوت است. در اینجا بعضی از بهترین مقاصد برای سفر با کشتی را آورده ایم:

بعضی از بهترین مقاصد برای سفر با کشتی ، مزایای سفر با کشتی کروز چیست؟

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی بهار 99 همراه شوید و شگفتی های جزیره آتشفشانی بالی را از نزدیک شاهد باشد.

1. کارائیب

کارائیب جزء محبوب ترین مقصدهای سفرهای دریایی در دنیا است و در تمام فصول سال کشتی های بسیاری را می توان دید که به این منطقه می فرایند. کشتی کروز کارائیب نیز می تواند از نظر مالی هم به صرفه باشد. در یک سفر از چند جزیره بازدید می کنید و دیگر نیازی به دریافت ویزا، رزرو هتل و بلیط هواپیما ندارید. در کارائیب فعالیت های گوناگون و بسیاری مانند اسب سواری و شنا با دلفین ها می توان انجام داد. بهترین زمان برای سفر بین ماه های نوامبر و مه و دسامبر تا آپریل است.

2. مدیترانه

اروپا جنوبی مقصدی با یک خورشید و ساحل بی نظیر است که می توان از آن با کشتی های کروز لذت برد. زیبایی طبیعی این منطقه فرصت نفس کشیدن را از شما می گیرد و می توان در فرهنگ های متنوع کشورهای این منطقه غرق شد. از ایتالیا پر زرق و برق تا اسپانیا آفتابی، از جزایر عظیم یونان گرفته تا مالتا کوچک، سفرهای دریایی در مدیترانه بهترین های اروپا را دربر می گیرد. سفرهای مدیترانه غربی شامل ونیز، رم و سیسیل در ایتالیا و مونت کارلو و سنت تروپز در بارسلوناست و مدیترانه جنوبی شامل مراکش، تونس و مصر است.

بهترین زمان برای سفر آپریل تا نوامبر و مه تا آگوست است.

3. استرالیا و نیوزلند

استرالیا و نیوزلند از جمله بهترین مقاصد برای سفرهای دریایی است. سفرهای دریایی مخصوص استرالیا، کوئینزلند، نیوکاسل ، بریزبن، ملبورن، آدلاید و گاهی تاسمانی را تحت پوشش قرار می دهد. ساحل ها و دریاهای بسیاری برای گشت و گذار و تفریحات بی شماری برای انجام دادن در آنجا وجود دارد. آبشار The Great Barrier یکی از جاذبه های مشهور آنجاست. در نیوزلند کشتی ها هم جزیره جنوبی و هم شمالی را می پیمایند. جزیره شمالی دارای سواحل شن و ماسه سیاه و پایتخت مسابقات قایقرانی است و در جزیره جنوبی می توان شاهد کوه و یخچال های طبیعی بود.

بهترین زمان برای بازدید نوامبر تا آوریل و همچنین دسامبر تا مارس است.

منبع : makemytrip

منبع: چمدان
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 684

به "بعضی از بهترین مقاصد برای سفر با کشتی ، مزایای سفر با کشتی کروز چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بعضی از بهترین مقاصد برای سفر با کشتی ، مزایای سفر با کشتی کروز چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید