معرفی هتل گلدن بی بیچ در لارناکا قبرس (5 ستاره)

به گزارش مجله پیکورو، هتل گلدن بِی بیچ در لارناکا | Golden Bay Beach Hotel

قبرس با اینکه کشور کوچکی است اما به خاطر اینکه در میان سه قاره اروپا، آسیا و آفریقا واقع شده است، دارای جاذبه های متفاوتی است که ارزش سفر به آن را دارند. قبرس به دو قسمت شمالی و جنوبی تشکیل می شود که قسمت شمالی آن، ترک نشین هستند. این کشور را می توانید به عنوان یک مقصد خوب برای استراحت استفاده کنید. پس اگر قصد به دست آوردن یک آرامش بی نظیر را دارید منطقه ساحلی لارناکا را به شما پیشنهاد می کنیم. در این جا هتل های 5 ستاره خوبی وجود دارد که یکی از آن ها به نام هتل گلدن بی بیچ شناخته می شود. هتل گلدن بی بیچ را که در نزدیکی ساحل قرار گرفته است، در ادامه با خبرنگاران بشناسید.

معرفی هتل گلدن بی بیچ در لارناکا قبرس (5 ستاره)

اطلاعات کلی

هتل گلدن بی بیچ در سواحل لارناکا واقع شده است. استخر روبازی به همراه یک تراس آقتاب از امکانات این هتل هستند. همچنین اگر می خواهید ماشینی اجاره کنید خیالتان از بابت پارکینگ اختصاصی هتل راحت باشد. اینترنت رایگان در تمام محوطه های هتل از جمله اتاق ها و مکان های عمومی در دسترس است. این هتل اتاق های بزرگ، سوییت های مجلل و سالن های اجتماعات خوبی دارد که همگی دارای دکوراسیون مدرن و امکانات خوب هستند. انتخاب های زیادی از بابت رستوران در اینجا مشاهده می کنید که می توانید برای ناهار، شام و یا میان وعده از آن ها بهره ببرید. اطراف هتل همگی با باغ های زیبا پوشیده شده اند که فضای آن ها به همراه دید دریا، با احساس آرامشی بی نظیر همراه است. هتل گلدن بی بیچ همچنین یک اتاق بازی و زمین بازی برای شما فراهم کرده است. این هتل خدمات مربوط به بچه ها نیز دارا می باشد. در سایت Booking.com که یک سایت معتبر برای اقامت می باشد، این هتل امتیاز خوب 8.1 را از نظر مسافرانی که در آن اقامت داشته اند به دست آورده است.

موقعیت

هتل گلدن بی بیچ در سواح منطقه توریستی لارناکا واقع شده است که با ساحل زیبای آن حدود 100 متر فاصله دارد. این هتل تقریبا 10 کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد و از فرودگاه بین المللی لارناکا می توانید پس از گذشتن از 15 کیلومتر به این هتل برسید و مرکز قبرس، نیکوزیا، با این هتل 5 ستاره لوکس تنها 30 دقیقه فاصله دارد. شما می توانید در صورت نیاز درخواست تاکسی به هتل بدهید که تا حداکثر یک ربع بعد برای شما حاضر می شود و یا اگر گروهی سفر می کنید این هتل اتوبوسی با 22 نفر در اختیارتان می گذارد. همچنین یک ایستگاه اتوبوس نیز درست در جلوی هتل دیده می شود که با استفاده از آن می توانید به راحتی به هر نقطه ای که می خواهید بروید.

اتاق ها

این هتل مجلل مانند هتل های 5 ستاره دیگر دارای دکوراسیون مدرن و سرویس خواب بسیار راحتی است. اتاق های هتل گلدن بی بیچ همگی بزرگ و پر نور هستند که هتل را مکان ایده آلی برای سفرهایی به منظور استراحت می کنند و البته برخی از اتاق ها که فضای کاری نیز دارند برای سفرهای کاری بسیار مناسب هستند. از دیگر ویژگی هایی که در این اتاق ها وجود دارند می توان به وای فای رایگان، گاو صندوق الکترونیکی، تلویزیون صفحه تخت، لوازم کامل حمام، وسایل درست کردن چای و قهوه، تراس، سیستم گرمایشی و سرمایشی و … اشاره کرد. سرویس بهداشتی و حمام تمام اتاق ها نیز بسیار مدرن و تمیز درست شده اند و امکانات بهداشتی و آرایشی دارا می باشند. در آخر باید اشاره کنیم که موارد زیر را در صورت نیاز می توانید درخواست دهید که البته هزینه ای برای شما دربر نخواهند داشت:

  • پنکه
  • فوم روی تشک
  • بالشت هایی طبق سلیقه شما
  • گهواره کودک
  • سشوار

رستوران های هتل گلدن بی بیچ

غذا خوردن در این هتل یکی از خاطره انگیزترین بخش های آن است زیرا فضای بسیار خوب رستوران ها و غذاهای باکیفیت و خوشمزه ای که در آن سرو می شوند را از یاد نخواهید برد. شما چه بخواهید یک ناهار میل کنید و یا غذای سبک یا میان وعده بخورید، هتل گلدن بی بیچ برای شما تجربه لذت بخشی ارائه خواهد داد. این هتل برای همه سلیقه ها و مناسبت ها، طیف وسیعی از غذاهای محلی و بین المللی را فراهم کرده است که در 4 رستورانش، می توانید آن ها را تجربه کنید. در رستوران ها همچنین موسیقی زنده موجود است که به دوست داشتنی تر شدن آن ها کمک می کند. در ادامه یکی از رستوران های فصلی هتل را برایتان معرفی می کنیم.

رستوران فصلی To Petrino

این رستوران غذاهای فضای هیجان انگیزی از معماری بیزانسی را برایتان فراهم کرده است. اگر علاقه دارید که غذاهای محلی قبرس را امتحان کنید می توانید، به اینجا بروید و تجربه بسیار خوبی با خود به همراه کنید. در فصل تابستان می توانید از ساعت 19:30 تا ساعت 22:30 در اینجا غذا سفارش دهید. نکته خوب اینکه این رستوران در فضای باز واقع شده است.

فعالیت های تفریحی و ورزشی

هتل گلدن بی بیچ دو استخر فضای باز و سرپوشیده دارد که با توجه به فصل مناسب می توانید از آن ها بهره ببرید. این هتل همچنین فعالیت های تفریحی نظیر جت اسکی در دریا نیز برای شما فراهم کرده است. همچنین باشگاه تناسب اندام هتل امکانات و تجهیزات مدرنی دارد که می توانید در زمان اقامتتان از آن ها بهره ببرید. در فضای بیرونی هتل زمین تنیس نیز برای تنیس بازان و افراد علاقمند تعبیه شده است.

فاصله هتل با جاذبه ها

  • لارناکا مارینا: 8.2 کیلومتر
  • باشگاه تنیس لارناکا: 8.3 کیلومتر
  • میدان اروپا: 8.3 کیلومتر
  • میدان دیمارچیو: 8.6 کیلومتر
  • ساحل فینیکودس: 8.6 کیلومتر
  • کلیسای سنت ساتفانوس: 8.7 کیلومتر
  • مسجد توزلا: 8.9 کیلومتر
  • میدان آگیوس لازاروس: 9 کیلومتر
  • موزه بیزانس لارناکا: 9 کیلومتر
  • دریاچه نمک لارناکا: 11.3 کیومتر

هتل گلدن بی بیچ همچنین امکاناتی نظیر ترانسفر فرودگاه، خدمات اسپا، آرایشگاه، اجاره دوچرخه، خدمات نگهداری از بچه ها، صرافی، اتاق های کنفرانس و … را برای گردشگرانی که این هتل را برای اقامت در لارناکا قبرس انتخاب کرده اند، فراهم کرده است.

منبع: الی گشت
انتشار: 10 اسفند 1400 بروزرسانی: 10 اسفند 1400 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1955

به "معرفی هتل گلدن بی بیچ در لارناکا قبرس (5 ستاره)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل گلدن بی بیچ در لارناکا قبرس (5 ستاره)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید