لیگ والیبال برگزار نخواهد شد، قرارداد بازیکنان دغدغه اصلی است

به گزارش مجله پیکورو، دبیر فدراسیون والیبال با بیان ایینکه به احتمال 90 درصد لیگ والیبال دیگر برگزار نخواهد شد، گفت: دغدغه اصلی قرارداد بازیکنان است.

لیگ والیبال برگزار نخواهد شد، قرارداد بازیکنان دغدغه اصلی است

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، علی فتاحی درباره تعطیلی رقابت های لیگ برتر والیبال گفت: روز دوشنبه جلسه ای ترتیب دادیم و در آن درباره تعطیلی مسابقات لیگ برتر تصمیم گیری شد. شرایط کشور عادی نیست و این موضوع ربطی به والیبال ندارد. کشور تحت تأثیر ویروس کرونا قرار گرفته و زندگی مردم را متأثر نموده است. ورزش نیز جزئی از زندگی مردم می باشد حفظ سلامت بازیکنان برای ما در اولویت است و ما می خواهیم علاوه بر بازیکنان از خانواده آنها نیز محافظت کنیم. به همین دلیل جلسه ای ترتیب دادیم و در آن درباره رقابت های لیگ برتر تصمیم گیری گرفته شد.

دبیر کل فدراسیون والیبال در ادامه تاکید نمود: در این جلسه، اکثریت با تعطیلی رقابت های لیگ برتر موافق بودند. تصمیمِ قطعی منوط بر این است که در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. الان نمی توان قطعی چیزی گفت چرا که تعیین نیست ویروس کرونا چه زمانی مهار می گردد.

وی در ادامه درباره فشردگی مسابقات لیگ برتر نیز گفت: در گذشته مشکل اصلی ما معرفی قهرمان برای حضور در مسابقات جام باشگاه های آسیا بود اما در حال حاضر مشکل اصلی ما ویروس کرونا می باشد. نمی دانیم که چه زمانی ویروس مهار می گردد تا بتوانیم بر اساس آن برنامه خود را اعلام کنیم. اگر برای مثال ظرف 20 روز آینده ویروس کرونا مهار گردد تیم ها باید حداقل از یک ماه گذشته در جریان قرار گرفته باشند و تمرینات خود را برای حضور در مسابقات شروع نموده باشد اما واقعاً نمی دانیم که این ویورس چه دوره زمانی کنترل خواهد شد.

فتاحی گفت: دغدغه اصلی ما در حال حاضر بحث قرارداد بازیکنان و رنکینگ تیم ها می باشد که ظرف چند روز آینده جلسه با حضور مدیران عامل باشگاه ترتیب خواهیم داد و در این زمینه تصمیم گیری و نظر را اعلام خواهیم کرد.

دبیر کل فدراسیون والیبال در پاسخ به این سوال که مدیر عامل باشگاه شهرداری ارومیه، این شهر را به عنوان شهر برگزار کننده مسابقات در ادامه پیشنهاد نموده است گفت: خیر پیمان رضایی در جلسه روز دوشنبه که برگزار گردید چنین پیشنهادی را ارائه نداد اما این را نیز بگویم که ویروس کرونا نیز در حال حاضر در آذربایجان غربی نیز شیوع پیدا نموده است. درباره تعطیلی لیگ برتر به جمع بندی 90 درصدی دست یافته ایم و در حال حاضر دغدغه و مشکل اصلی ما بحث قرارداد بازیکنان و رنکینگ تیم ها می باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 823

به "لیگ والیبال برگزار نخواهد شد، قرارداد بازیکنان دغدغه اصلی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ والیبال برگزار نخواهد شد، قرارداد بازیکنان دغدغه اصلی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید