نامه AFC رسید ، کرونا، ایران را از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم می نماید؟!

به گزارش مجله پیکورو، کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه ای به فدراسیون فوتبال ایران اعلام نموده است که امکان دارد به دلیل بیماری کرونا مسابقات تیم های ایرانی لغو گردد.

نامه AFC رسید ، کرونا، ایران را از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم می نماید؟!

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، طبق شنیده ها، کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه ای به فدراسیون فوتبال ایران اعلام نموده در صورت گسترش ویروس کرونا در کشورمان، محتمل است مسابقات هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا برای 4 باشگاه ایرانی لغو گردد و به تعویق بیفتد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا که به دلیل مسائل امنیتی نه تنها مسابقات پلی آف استقلال و شهرخودرو را در کشور ثالث برگزار کرد، بلکه مسابقات خانگی تیم های ایرانی را هم به دور برگشت مسابقات موکول کرد که در صورت تأیید ایران از نظر امنیتی میزبان خواهیم بود.

اما حالا دردسر تازه برای فوتبال ایران لغو مسابقات لیگ به دلیل کرونا است اتفقای که عملا نه تنها بحث میزبانی در بازی های آسیایی را به خطر می اندازد، بلکه ممکن است باعث دریافت میزبانی تیم ملی از هنگ کنگ در مقدماتی جام جهانی گردد. از آن طرف هم اگر کرونا به شکلی جدی در کشور گسترش پیدا کند، هیچ چاره ای جز تعطیلی و به تعویق انداختن مسابقات بر خلاف میل باطنی نخواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 763

به "نامه AFC رسید ، کرونا، ایران را از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم می نماید؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامه AFC رسید ، کرونا، ایران را از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم می نماید؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید