از ممنوع الخروجی بازیکنان هنگ کنگ تا خط و نشان برای تیم ملی ایران

به گزارش مجله پیکورو، به گزارش خبرنگاران، روزنامه south china morning post اعلام نموده است تعدادی از بازیکنان کلیدی تیم ملی فوتبال هنگ کنگ که در لیگ چین حضور دارند به دلیل شرایط قرنطینه ای، اجازه همراهی با تیم ملی کشور خود را پیدا ننموده اند و نمی توانند در مسابقات انتخابی جام جهانی قطر انتخابی جام ملت های آسیا برابر ایران، عراق بحرین به میدان بروند.

از ممنوع الخروجی بازیکنان هنگ کنگ تا خط و نشان برای تیم ملی ایران

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

پاتلانینن سرمربی تیم ملی هنگ کنگ در واکنش به غیبت تعدادی از نفرات کلیدی، به دیگر بازیکنان دعوت شده اشاره نمود و گفت: از داشتن یک تیم جنگجو با بازیکنانی که نگرش خارق العاده ای دارند خوشحالم. آنها همان بازیکنانی هستند که من می خواهم.

سرمربی هنگ کنگ تاکید نمود: در این رقابت ها با سه حریف سطح بالا روبرو می شویم اما از نگرش بازیکنان خوشحالم. تمام بازیکنان متعهد هستند. در حقیقت از آخرین باری که با هم بودیم زمان زیادی گذشته است.

وی درباره دعوت از فونگ بعد از هشت سال به تیم ملی هنگ کنگ گفت: من او را به عنوان یک بازیکن دوست دارم. او دارای یک شخصیت جنگجو است. این دقیقاً همان شخصیتی است که ما برای مسابقات به او احتیاج داریم.

سرمربی تیم ملی هنگ کنگ با اشاره به در پیش بودن بازی با ایران، عراق و بحرین گفت: هرگز برای باخت وارد یک مسابقه نمی شوم. هرگز. می خواهم یک تیم جنگنده ببینم. می خواهم بازیکنان را ببینم که برای تیم هر کاری انجام می دهند. آنها مثل مرغ سربریده نمی دوند. از آنها می خواهم که از نظر تاکتیکی موقعیتشان را بدانند؛ اینکه چطور حرکت نمایند و چطور حریف را به دردسر اندازند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 خرداد 1400 بروزرسانی: 31 خرداد 1400 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1644

به "از ممنوع الخروجی بازیکنان هنگ کنگ تا خط و نشان برای تیم ملی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از ممنوع الخروجی بازیکنان هنگ کنگ تا خط و نشان برای تیم ملی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید