قدردانی سفیر روسیه از عذرخواهی مردم آمریکا از مسکو

به گزارش مجله پیکورو، به گزارش خبرنگاران به نقل از تاس، سفیر روسیه در آمریکا از ارسال نامه عذرخواهی شهروندان این کشور به سفارت مسکو در واشنگتن خبر داده و مراتب قدردانی و تشکر خود از این اقدام را خاطرنشان کرد.

قدردانی سفیر روسیه از عذرخواهی مردم آمریکا از مسکو

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

بر اساس این گزارش، آناتولی آنتونوف با صدور بیانیه ای در این خصوص نوشت: مایلم نهایت قدردانی عمیق خود از شهروندان ایالات متحده که نامه هایی به سفارت ما در مورد حمایت از توسعه روابط محبت آمیز میان روسیه و آمریکا ارسال نموده اند اعلام نمایم. بسیاری از مردم مخالفت خود (با رفتار دولت آمریکا) را اعلام نموده و به خاطر بیانیه های بیمارگونه اخیر واشنگتن علیه فدراسیون روسیه عذرخواهی نموده اند.

وی همچنین در ادامه این بیانیه نوشت: من عمیقا با موضع فعال شهروندان عادی آمریکا که متوجه هستند تبادل نظر میان کشورهای ما باید مبتنی بر احترام متقابل و برابر باشد، موافق هستم. رویکرد شهروندان آمریکا نشان دهنده این مضمون است که هنوز پتانسیل لازم برای عادی سازی پیوند میان مردم روسیه و آمریکا وجود دارد.

سفیر در ادامه اظهار داشت: من امیدوارم که دولت به صدای رأی دهندگان توجه کند و جهت خود را با هدف تخریب بیشتر روابط و درگیری بیش از این متوقف سازد.

گفتنی است جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در تبادل نظری اخیر خود با شبکه تلویزیونی ای بی سی مدعی دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شده و گفته بود که پوتین تاوان این اقدام خود را خواهد داد. وی همچنین در اقدامی بی سابقه، با اهانت مستقیم به رئیس جمهور روسیه، وی را قاتل خطاب نموده بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 فروردین 1400 بروزرسانی: 17 فروردین 1400 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1519

به "قدردانی سفیر روسیه از عذرخواهی مردم آمریکا از مسکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدردانی سفیر روسیه از عذرخواهی مردم آمریکا از مسکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید