تدوین برنامه جامعه توسعه گردشگری شهر تبریز با همکاری میراث فرهنگی و سازمان فرهنگی شهرداری

به گزارش مجله پیکورو، خبرگزاری خبرنگاران-معاون گردشگری آذربایجان شرقی از تدوین برنامه جامعه توسعه گردشگری شهر تبریز با همکاری میراث فرهنگی و سازمان فرهنگی شهرداری اطلاع داد.

تدوین برنامه جامعه توسعه گردشگری شهر تبریز با همکاری میراث فرهنگی و سازمان فرهنگی شهرداری

به گزارش خبرنگارما در تبریز؛ علیرضا بایرام زاده روز سه شنبه 14 دی ماه 1400، با سرپرست اداره گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز ملاقات و گفت وگو کرد.

معاون گردشگری آذربایجان شرقی در این ملاقات آنالیز ظرفیت های موجود و برنامه ریزی در راستای توسعه گردشگری شهر تبریز را از مهم ترین موضوعات مطرح شده در این جلسه بیان کرد و گفت: در این راستا با همفکری اداره گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز، اهداف توسعه گردشگری شهر تبریز بر اساس چند محور موردمطالعه قرار خواهد گرفت.

او در ادامه گفت: ازجمله محورهای موردمطالعه در این راستا می توان به تعریف رویدادهای ملی و بین المللی بر اساس تقویم رویدادی برای سال 1401، راهنمایی و استفاده بهینه از موزه های در اختیار شهرداری تبریز، تعریف 7 جهت گردشگری و آنالیز و ایجاد امکانات لازم برای جهتهای مذکور، توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات گردشگری هوشمند، انجام مطالعات برندینگ گردشگری تبریز اشاره نمود.

بایرام زاده گفت: بسترسازی و تسهیل گری برای جذب سرمایه گذاری برای توسعه زیرساخت ها، حفظ و احیا بافت تاریخی تبریز، استفاده از عناوین ملی و جهانی تبریز همانند شهر جهانی فرش، فعالیت در حوزه دیجیتال مارکتینگ، حمایت از ارائه دهندگان خدمات گردشگری و توسعه شبکه پیاده راهی به هم پیوسته از دیگر محورهای مطالعاتی و اجرایی خواهد بود که با همکاری اداره گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز پیش خواهیم برد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 3 تیر 1401 بروزرسانی: 3 تیر 1401 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 2054

به "تدوین برنامه جامعه توسعه گردشگری شهر تبریز با همکاری میراث فرهنگی و سازمان فرهنگی شهرداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تدوین برنامه جامعه توسعه گردشگری شهر تبریز با همکاری میراث فرهنگی و سازمان فرهنگی شهرداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید