استقلال ملاثانی در اختیار اداره کل ورزش یا هیات فوتبال خوزستان قرار گیرد

به گزارش مجله پیکورو، خبرنگاران/خوزستان یک مربی با درخواست از مسئولان برای حل مسائل تیم فوتبال استقلال ملاثانی، گفت: مسئولان جلوی این بحران ها را بگیرند و تا زمان معین شدن تکلیف، مدیریت تیم را در اختیار اداره کل ورزش و جوانان یا هیات فوتبال خوزستان بگذارند و از بازی با احساسات مردم خوزستان جلوگیری نمایند.

استقلال ملاثانی در اختیار اداره کل ورزش یا هیات فوتبال خوزستان قرار گیرد

ابراهیم اشکش در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: انتظار ما و مردم از مسئولان، حل کردن مشکل ملاثانی است و از استاندار دلسوز تقاضا داریم در کنار مدیرکل ورزش و جوانان و ریاست هیات فوتبال خوزستان و بعلاوه نمایندگان محترم مجلس و مسئولان شهر ملاثانی به این مسئله مهم رسیدگی نمایند.

وی اضافه کرد: استقلال ملاثانی فقط یک تیم نیست، بلکه شرف و علاقه و احساس مردم ملاثانی است و خود همین مردم غیور و با ارزش، این تیم را به لیگ یک آوردند و با هزینه خودشان و با یاری های مردمی هم در لیگ یک با اقتدار ماندند و اکنون روزانه صدها نفر در استادیوم شهدای ملاثانی چشم نگران و منتظر حل این مشکل هستند، مسئله ای که از سوی فردی جوان و بدون سابقه مدیریت و بدون پشتوانه اقتصادی، ایجاد شده است، در حالی که امتیاز آن ها مربوط به لیگ سه کشور است و ربطی به لیگ دو و یک ندارد و اکنون در حال بازی با احساسات مردم منطقه ملاثانی است و هر روز تن مردم ملاثانی را با یک خبر و بازی رسانه ای می لرزاند.

سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال ملاثانی ادامه داد: مسئولان محترم لطفا به خاطر این مردم پاک به این قضیه ورود کنید و از نهادهای محترم امنیتی تقاضا داریم از تنها دلخوشی مردم ولایتمدار شهرستان باوی محافظت نمایند. اگر تیم باشخصیت استقلال ملاثانی در مسابقات آبستن حوادث متعدد و بازی های ناپاک شد، چه کسی جوابگوی مردم خواهد بود؟ امید است مسئولان جلوی این بحران ها را بگیرند و مردم ملاثانی را راضی نمایند و تا زمان معین شدن تکلیف، مدیریت تیم را در اختیار اداره کل ورزش و جوانان یا هیات فوتبال خوزستان بگذارند و از بازی با احساسات مردم خوزستان جلوگیری نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1794

به "استقلال ملاثانی در اختیار اداره کل ورزش یا هیات فوتبال خوزستان قرار گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال ملاثانی در اختیار اداره کل ورزش یا هیات فوتبال خوزستان قرار گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید