آقای بیرانوند خودت ترسیدی که استقلال بیایی ، پاسخ تو را در زمین می دهیم!

به گزارش مجله پیکورو، پیشکسوت استقلال با انتقاد از حرکات بیرانوند گفت: از برخی حرکات تعجب می کنم. بیرانوند دروازه بان ملی ما است.

آقای بیرانوند خودت ترسیدی که استقلال بیایی ، پاسخ تو را در زمین می دهیم!

به گزارش خبرنگاران افشین حاجی پور بازیکن سابق استقلال در خصوص دربی پیش روی فینال جام حذفی گفت: دربی همواره شرایط حساس خود را دارد. برخی حرف ها تکراری است اما اعتقاد دارم در دربی قبل حق استقلال باخت نبود. پرسپولیس تنها یک حمله کرد و اتفاقی به گل رسید. در حالی که استقلال در همان ابتدا می توانست با درخشش قایدی گل بزند.

وی اضافه نمود: اگر پنالتی استقلال را می گرفتند ممکن بود اتفاقات دیگری رخ دهد و برنده گردد. هرچند که پنالتی نگرفتن برای استقلال در دربی ها، بارها تکرار شده است. اگر استقلال آن دربی را برده بود از لحاظ روحی حالا بهتر بود. به هر حال نوبتی هم باشد نوبت استقلال است که در این دربی برنده گردد. مطمئن هستم بازیکنان همدل شده اند تا برنده شوند.

پیشکسوت استقلال با انتقاد از حرکات بیرانوند گفت: از برخی حرکات تعجب می کنم. بیرانوند دروازه بان ملی ما است و نباید آن حرکت را انجام می داد. آن حرکت مخصوص افراد تازه به دوران رسیده است. نباید چنین حرکاتی را مقابل هموطنانش انجام می داد. آقای بیرانوند تو خودت استقلالی بودی و از ترس رحمتی به استقلال نیامدی.

اجی پور در خصوص حواشی مربوط به داوری دربی عنوان نمود: ای کاش در این دربی داور خارجی وجود داشت چون حیف است با اشتباهات داوری، سلامت بازی زیر سوال برود. اشتباه ممکن است یک بار انجام گردد یا دو بار. نه این همه.

وی درباره بازیکنان تاثیرگذار در دربی عنوان نمود: دربی بازیکنان خاص خود را می طلبد. بارها اعلام کردم اطرافیان ساپینتو در نیمکت به او یاری نمایند، او در دربی قبل شکست نداشت. رفیعی تا قبل از دربی هر بازی 10 دقیقه بازی می کرد اما در دربی یکی از برترین های پرسپولیس بود چون تجربه داشت. برای نفرات استقلال احترام قائلم اما برخی از بازیکنان دربی باز نیستند. ارسلان مطهری اما دربی باز است و نقش محوری مهمی داشته. به نظرم او در دربی می تواند به تیم یاری کند.

هافبک اسبق استقلال در لیگ آزادگان در خاتمه در خصوص موفقیت استقلال در دربی گفت: به برد استقلال به شدت امیدوارم و شک نکنید استقلال برنده دربی خواهد بود. همه می دانند در چه شرایطی در بی را واگذار کردیم. استقلال بهتر بود و به نظرم اگر عوامل بیرونی به یاری پرسپولیس نیاید پیروز خواهیم بود و بازیکنان پاسخ بیرانوند را در زمین خواهند داد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 خرداد 1402 بروزرسانی: 10 خرداد 1402 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 2231

به "آقای بیرانوند خودت ترسیدی که استقلال بیایی ، پاسخ تو را در زمین می دهیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آقای بیرانوند خودت ترسیدی که استقلال بیایی ، پاسخ تو را در زمین می دهیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید