عکس ، استوری مهم حجت کریمی در مورد سرمربی آینده استقلال

به گزارش مجله پیکورو، با گذشت چند ساعت از اطلاعیه باشگاه استقلال، حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه نیز در یک استوری اینستاگرامی مطالبی را در این خصوص بیان نموده است.

عکس ، استوری مهم حجت کریمی در مورد سرمربی آینده استقلال

به گزارش خبرنگاران با مطرح شدن بعضی شایعات حول نیمکت باشگاه استقلال و مذاکرات مدیران باشگاه با بعضی گزینه ها، رسانه رسمی استقلال امروز طی اطلاعیه ای این مساله را تکذیب کرد.

با گذشت چند ساعت از اطلاعیه باشگاه استقلال، حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه نیز در یک استوری اینستاگرامی مطالبی را در این خصوص بیان نموده است.

کریمی نوشت: در روزهای اخیر خبرهای مختلفی درباره آینده سرمربیگری تیم استقلال مطرح شده است. ضروری است به طرفداران فهیم باشگاه اطمینان دهم که از نظر بنده مناسب ترین گزینه برای راهنمایی تیم استقلال آقای ساپینتو است و همگی شاهد تلاش های دلسوزانه ایشان بوده ایم. از این رو مذاکره برای فصل آینده با ایشان ادامه دارد.

او ادامه داد: این موضوع به وسیله رسانه رسمی باشگاه نیز اعلام شده است، اما متاسفانه بعضی با فضاسازی رسانه ای هدف های دیگری را دنبال می نمایند.

سرپرست مدیرعاملی استقلال در سرانجام آورده است: هدف من و همکارانم خدمت به باشگاه استقلال است و تا روزی که افتخار حضور در استقلال را داشته باشم، برای احقاق حقوق باشگاه و برآوردن مطالبات به حق طرفداران تلاش خواهم کرد. یکی دیگر از اولویت های ما در باشگاه این روزها پرداخت مطالبات بازیکنان سخت کوش و کادرفنی پرتلاش تیم استقلال است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1402 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 2225

به "عکس ، استوری مهم حجت کریمی در مورد سرمربی آینده استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، استوری مهم حجت کریمی در مورد سرمربی آینده استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید