کسب عایدی میلیاردی استقلال از فروش یک بازیکن

به گزارش مجله پیکورو، آریا برزگر از نام های جنجالی جابجایی تابستانی بود که بعد از کش و قوس زیاد، در نهایت پنجشنبه شب برای نساجی به میدان رفت تا پیراهن این تیم را در لیگ پیش رو بر تن نموده باشد.

کسب عایدی میلیاردی استقلال از فروش یک بازیکن

صادق درودگر مدیرعامل نساجی صبح آدینه با اشاره به این جا به جایی اعلام نمود استقلالی ها از آب، کره گرفته اند چرا که در واقع آنها از هیچ، کسب عایدی کردند تا جوان جنجالی فوتبال لیگ مجددا به صدر اخبار بازگردد.

در دوران حضور حجت کریمی، برزگر با مدیرعامل پیشین استقلال به توافق رسید و قرار بود استقلال مبلغ پنج میلیارد به عنوان دستمزد و یک میلیارد برای رضایت نامه به این بازیکن پرداخت کند؛ توافقی که بعد از حضور خطیر در رأس مدیریت دستخوش تغییر شد و در نهایت این بازیکن به تمرین استقلال اضافه شد.

کادر مدیریتی تازه استقلال که تصمیم نداشتند توافق نزدیک به 120 هزار دلاری را بپذیرند و عقیده داشتند با افزایش این عدد، می توانند خرید خارجی بهتری داشته باشند. به همین منظور، پیشنهاد متفاوتی با توافق قبلی به این بازیکن ارائه شد که در نهایت و با توجه به عدم ثبت قرارداد رسمی، باعث شد تا برزگر قید استقلالی شدن را بزند و راهی نساجی مازندران گردد. اتفاقی که باعث شد تا مدیران استقلال در مذاکره با همتایان خود در نساجی، با اعلام نارضایتی از این اتفاق، خواستار دریافت غرامت و حق جدایی او شوند.

باشگاه استقلال با اعلام این نکته که حق شکایت را برای خود محفوظ می داند، با نساجی وارد مذاکره شد و در نهایت بی آنکه هزینه ای انجام دهد، مبلغی را از باشگاه نساجی دریافت کرد تا برای شکایت اقدامی انجام ندهد. با توجه به درخواست کادرفنی برای جذب برزگر، مدیران نساجی این توافق را پذیرفتند. در نهایت نیز در برنامه تلویزیونی، به روند پذیرش این موضوع از سوی قائمشهری ها اشاره ای نشد تا در نهایت تعیین گردد استقلالی ها بدون آن که مبلغی برای جذب برزگر هزینه نموده باشند، در عوض با دریافت مبلغی، از شکایت علیه نساجی منصرف شدند و از رفت و آمد آریا برزگر، عایدیی هم کسب کردند.

در فضای مجازی شایعه شده بود یک و نیم میلیارد بابت رضایت نامه آریا برزگر از سوی باشگاه استقلال به نفت مسجد سلیمان پرداخت شده و در اقدامی عجیب با دریافت تنها یک میلیارد تومان او را به نساجی واگذار نموده، اما حقیقت این است که استقلال هیچ پولی بابت این بازیکن هزینه ننموده و به گفته صادق درودگر از کنار آریا برزگر عایدی هم کسب نموده است.

از آن جایی که مدیر برنامه آریا برزگر به استقلال اعلام نموده بود اگر تا قبل از بازی با سپاهان کارت بازی بازیکن صادر نگردد، او توافق استقلال و آریا برزگر را به علت ثبت نشدن قرارداد در سازمان لیگ، منتفی تلقی می نماید و این بازیکن را به تیم دیگری می برد، استقلالی ها که تتمه بودجه شان را برای جذب بازیکن خارجی نگه داشته اند و امکان ثبت قرارداد برزگر را نداشتند، به جدایی او تن دادند و فقط با طرح ادعای شکایت از نساجی، مبلغی از این ماجرا کسب عایدی کردند.

منبع:ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 4 شهریور 1402 بروزرسانی: 4 شهریور 1402 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 2264

به "کسب عایدی میلیاردی استقلال از فروش یک بازیکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسب عایدی میلیاردی استقلال از فروش یک بازیکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید