ارائه توضیحاتی در خصوص خاتمه تاسیس سازمان گردشگری در شهرداری تهران

به گزارش مجله پیکورو، ایسنا/ براساس اخبار منتشر شده، ارائه توضیحاتی در خصوص خاتمه تاسیس سازمان گردشگری در شهرداری تهران صورت پذیرفت.

ارائه توضیحاتی در خصوص خاتمه تاسیس سازمان گردشگری در شهرداری تهران

سید احمد علوی، رئیس کمیته گردشگری شورای ششم شهر تهران درباره آخرین شرایط تاسیس سازمان گردشگری شهر تهران گفت: این موضوع مصوبه شورای شهر را دارد و اخیرا در شورای اداری شهرداری تهران مطرح و مقرر شد تا نسبت به تهیه ساختار این سازمان اقدام گردد.

وی اضافه نمود: شهرداری هم اکنون در حال تهیه لایحه ای در همین خصوص است تا در آن ضمن تعریف ساختار، سازمان جدیدی که قرار است تاسیس گردد، سایر مسائل مرتبط مانند کارکرد و نحوه فعالیت سازمان، نحوه تامین نیروی انسانی و انتخاب رئیس و معاونان آن نیز بایستی به شورای شهر ارائه گردد و به تصویب اعضا برسد.

رئیس کمیته گردشگری و میراث فرهنگی شورای شهر تهران تاسیس این سازمان را یکی از اقدامات مهم در راستای تقویت اقتصاد گردشگری شهری دانست و گفت: شهرداری تهران با توجه به استقبال نوروزی هموطنان از اماکن گردشگری تهران به این نتیجه رسیده که می تواند بخشی از منابع پایدار خود را از این راستا محقق کند.

وی اضافه نمود: نگاه شورای شهر تهران نیز تقویت موضوع گردشگری با نگاه اقتصاد محور است و در این راستا همراه شهرداری خواهد بود.

منبع: همگردی
انتشار: 7 تیر 1401 بروزرسانی: 7 تیر 1401 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 2058

به "ارائه توضیحاتی در خصوص خاتمه تاسیس سازمان گردشگری در شهرداری تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه توضیحاتی در خصوص خاتمه تاسیس سازمان گردشگری در شهرداری تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید