80 هکتار زمین برای ساخت دانشگاه کوثر بجنورد واگذار شد

به گزارش مجله پیکورو، خبرنگاران: نماینده مردم 5شهرستان خراسان شمالی از واگذاری 80 هکتار زمین برای ساخت ساختمان دانشگاه کوثر بجنورد در هفته گذشته اطلاع داد.

80 هکتار زمین برای ساخت دانشگاه کوثر بجنورد واگذار شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

موسی الرضا ثروتی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در بجنورد اظهار کرد: با واگذاری زمین، طرح های عمرانی در این دانشگاه اجرایی می گردد.

وی با اشاره به مسائل پیش رو برای تامین زمین دانشگاه کوثر گفت: پیش از این سنگ اندازی های استاندار وقت، احمدی بیغش تامین زمین را با مشکل روبه رو نموده بود اما در نهایت بدون اطلاع وی، زمین مزبور در هفته پیش اختصاص یافت.

نماینده مردم بجنورد، مانه وسملقان، گرمه ، جاجرم و راز وجرگلان در مجلس شورای اسلامی اضافه نمود: ساخت ساختمان دانشگاه کوثر بجنورد 35 میلیارد ریال اعتبار دارد.

ثروتی گفت: اختلاف موجود میان دانشگاه کوثر و آموزش و پرورش استان برسر مکان این دانشگاه نیز باید هرچه سریعتر توسط مدیر کل این نهاد پیگیری و حل گردد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس توضیح داد: دانشگاه کوثر بجنورد در مکان سابق دانشگاه امام محمد باقر مستقر شده است و هم اکنون بر سر مکان آن اختلافاتی با آموزش و پروش استان وجود دارد.

وی همچنین به مشکل مکان خوابگاه دانشگاه فرهنگیان بجنورد نیز اشاره نمود و گفت: آموزش و پرورش بجنورد و نیز نوسازی و تجهیز مدارس استان در فضای آموزشی فعالیت دارند و این در حالی است که تذکر لازم برای تخلیه و تحویل این فضاها به آموزش داده شده است.

نماینده مردم بجنورد، مانه وسملقان، گرمه ، جاجرم وراز وجرگلان در مجلس شورای اسلامی اضافه نمود: در نشست با معاون پارلمانی رئیس جمهور با اختصاص دو میلیارد ریال برای حل مشکل خوابگاه دانشگاه فرهنگیان بجنورد موافقت شد وقرار شد این رقم برای اجاره مکانی به آموزش و پرورش اختصاص یابد.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 972

به "80 هکتار زمین برای ساخت دانشگاه کوثر بجنورد واگذار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "80 هکتار زمین برای ساخت دانشگاه کوثر بجنورد واگذار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید