پاکسازی و ضدعفونی 5 گرمخانه با دستگاه های مه پاش، مواد ضدعفونی کننده عارضه ای برای مددجویان ندارد

به گزارش مجله پیکورو، سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی از ضدعفونی 5 گرمخانه با دستگاه های مخصوص به اصطلاح مه پاش اطلاع داد و گفت: مواد مورد استفاده برای ضدعفونی محیط داخلی هیچگونه عارضه ای برای مددجویان ندارد.

پاکسازی و ضدعفونی 5 گرمخانه با دستگاه های مه پاش، مواد ضدعفونی کننده عارضه ای برای مددجویان ندارد

جهت دریافت خدمات اجرای انواع روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سیدمالک حسینی، سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی از اقدامات جدید جهت عملیات ضدعفونی گرمخانه ها اطلاع داد و گفت: به دنبال بروز و شیوع ویروس کرونا و حساسیت گرمخانه ها به دلیل حضور افرادی که به واسطه شیوه و سبک زندگی، دارای نقص ایمنی و عارضه های جسمانی و هستند؛ اقدامات تمهیدی جدیدی در راستای ارتقا سطح بهداشت محیطی و ضدعفونی محیط گرمخانه ها در دستور کار قرار گرفته شده است.

وی اضافه نمود: در این راستا سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی در تعامل با سازمان آتش نشانی شهرداری تهران، تصمیم به ضدعفونی کردن محوطه بیرونی و داخلی گرمخانه ها گرفت. قرار است این اقدام به صورت مستمر با دستگاه های مخصوص و پرقدرت انجام گردد.

حسینی با اشاره به اینکه فرایند ضدعفونی گرمخانه ها و سامانسرا ها از 23 اسفند سال جاری در حال اجرا است، توضیح داد: برای اطمینان بیشتر عملیات ضدعفونی در گرمخانه ها با دستگاه های ویژه محیط های بسته انجام شد. مواد مورد استفاده برای ضدعفونی محیط داخلی هیچگونه عارضه ای برای مددجویان ندارد و صرفا برای ضدعفونی کردن سطوح و فضا مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین فرایند ضدعفونی کردن دست مددجویان و نظافت فردی آنان مانند گذشته با همت کارکنان خدوم سازمان در حال اجرا است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 794

به "پاکسازی و ضدعفونی 5 گرمخانه با دستگاه های مه پاش، مواد ضدعفونی کننده عارضه ای برای مددجویان ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاکسازی و ضدعفونی 5 گرمخانه با دستگاه های مه پاش، مواد ضدعفونی کننده عارضه ای برای مددجویان ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید