نوشیدنی های مناسب برای بی خوابی

به گزارش پیکورو، نوشیدن یک لیوان شیر گرم پیش از خواب، توصیه همیشگی است، اما اگر همراه با پودر بادام، عسل و وانیل باشد، تاثیر بهتری خواهد داشت.

نوشیدنی های مناسب برای بی خوابی

به گزارش خبرنگاران از خبرنگاران، گنجاندن برخی نوشیدنی ها و دمنوش های گیاهی در رژیم روزانه می تواند با ایجاد آرامش، بی خوابی های شبانه را رفع کند. از جمله این نوشیدنی ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

شیر بادام گرم

نوشیدن یک لیوان شیر گرم پیش از خواب، توصیه همیشگی است، اما اگر همراه با پودر بادام، عسل و وانیل باشد، تاثیر بهتری خواهد داشت.

دمنوش سنبل الطیب: برای تهیه این دمنوش، یک قاشق غذاخوری سنبل الطیب را در یک لیوان آب جوش دم و پیش از خواب میل کنید.

اسموتی موز: موز میوه ای مقوی و انرژی زاست که ویتامین B6 و منیزیم آن خلق وخو را بهبود می بخشد. مخلوط موز با کمی عسل و چند قاشق دمنوش بابونه به خواب مطلوب یاری می نماید.

دمنوش نعناع: 3 گرم نعناع خشک در یک لیوان آب جوش برای تهیه این دمنوش کافی است. دمنوش نعناع به بهبود فرایند هضم یاری و اسپاسم های روده ای را رفع می نماید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 3 دی 1399 بروزرسانی: 3 دی 1399 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1315

به "نوشیدنی های مناسب برای بی خوابی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوشیدنی های مناسب برای بی خوابی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید