نتایج سطح بندی مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد

به گزارش مجله پیکورو، معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی نتایج سطح بندی مراکز رشد این دانشگاه را اعلام کرد.

نتایج سطح بندی مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در راستای حمایت از مراکز رشد و ارزیابی شرایط عملکردی آن ها و به منظور حرکت به سمت ایجاد مراکز رشد تخصصی، سطح بندی این مراکز اجرا شده است.

وی ادامه داد: مستندات ارسالی مراکز رشد کشور از طریق سامانه ارزیابی و سطح بندی مراکز رشد مورد بررسی قرار گرفته است. این مستندات شامل قرارداد های هسته ها / واحد های فناور و شرکت های دانش بنیان مستقر در مراکز رشد دانشگاه، تعداد محصولات تولیدشده، میزان درآمد ها و هزینه های اجرا شده در این مراکز، تعداد دوره های تخصصی و عمومی برگزار شده در حوزه کسب و کار، ارستارتاپ ها، چالش های فناوری، تعداد اعضای هیات علمی و دانشجویانی که در مراکز رشد در حال فعالیت می باشند، زیرساختار های فناوری در مراکز رشد و سایر موارد دیگر است.

دهقانی فیروزآبادی تأکید کرد: بر اساس نتایج ارزیابی ها، مراکز رشدی که امتیاز 600 و به بالا را اخذ نموده اند پیروز به کسب سطح یک، شده اند. مراکز رشد سطح یک عبارت از مرکز رشد واحد اصفهان، قزوین، مرکز رشد گیاهان دارویی واحد اصفهان، مشهد، اراک، تهران جنوب، اهواز، علوم و تحقیقات تهران و مرکز رشد واحد اردبیل هستند.

وی ادامه داد: مراکز رشدی که امتیاز 300 و به بالا را اخذ نموده اند پیروز به کسب سطح دو، شده اند که عبارتند از مرکز رشد واحد رودهن، کرج، دورود، تهران شمال، زنجان، رشت، ساری، نجف آباد، سنندج، ایلام، سیرجان، دزفول، قائم شهر، زاهدان، بجنورد و مرکز رشد واحد قوچان می باشند. همچنین مراکز رشدی که کمتر از 300 امتیاز را کسب نموده اند در سطح سه، قرار می گیرند.

وی در پایان اظهار داشت: ارزیابی دقیق مراکز رشد در واحد های دانشگاهی کمک می کند تا نقاط ضعف و قوت های این مراکز شناسایی شده و جهت رفع آن ها از طریق فعالیت های توانمند سازی مدیران مراکز رشد اقدام کرد. از سوی دیگر شناسایی مراکز رشد فعال به ایجاد سرا های نوآوری کمک می کند. بر اساس بخشنامه شماره 55228/50 مورخ چهارم بهمن ماه 99 میزان حق سرپرستی مدیران مراکز رشد بر اساس این سطح بندی میباشد که باعث ایجاد انگیزه در مدیران فعال و توانمند این مراکز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 25 اردیبهشت 1400 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1589

به "نتایج سطح بندی مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج سطح بندی مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید