مسابقات کوراش جوانان آسیا با حضور 10 تیم برتر در بجنورد برگزار می گردد

به گزارش مجله پیکورو، رئیس هیئت جودو و کوراش خراسان شمالی از برگزاری مسابقات آسیایی جوانان کوراش در استان خبرداد و گفت: این رقابت ها روز آدینه با حضور 10 تیم برتر قاره کهن در بجنورد برگزار می گردد.

مسابقات کوراش جوانان آسیا با حضور 10 تیم برتر در بجنورد برگزار می گردد

با تور مالزی کوالالامپور از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

کورش خسرویار در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در بجنورداظهار داشت: این دوره از مسابقات با حضور 129 کوراش کار جوان آسیایی در وزن های مختلف در تالار ورزشی دانشگاه آزاد بجنورد برگزار می گردد. 10 داور خارجی و 5 داور داخلی، قضاوت این دوره از رقابت ها را برعهده دارند که از این میان٬ آقایان روح الله پارساپور و محسن بخشایی٬ از خراسان شمالی هستند.

مسئول کمیته برگزاری مسابقات کوراش جوانان آسیا توضیح داد: ورزش کارانی از کشو رهای کره جنوبی، ویتنام، تایوان، ازبکستان، ترکمنستان، لبنان، عراق، هند، افغانستان و دو تیم از ایران در این رقابت ها پیکار می نمایند.

وی در خصوص ترکیب تیم ملی ایران در این رقابت ها گفت: آقایان محمد بریمانلو و وحید جدی در وزن 60کیلوگرم؛ آرمین بندار و علی محمدی بریمانلو در وزن 66 کیلوگرم؛ رضا پارساپور و محمد شمشیری در وزن 73 کیلوگرم؛ جواد مرادی و محمدحسین احمدزاده در وزن 81 کیلوگرم؛ قاسم باغچقی و محمد شاه باز در وزن 90 کیلوگرم و حامد رشیدی و فرزین شاه باز در مثبت 100 کیلوگرم٬ ترکیب تیم ملی ایران در رقابت های کوراش جوانان آسیا را تشکیل می دهند.

خسرویار با تأکید بر این نکته که 9 نفر از اعضای تیم ملی کوراش ایران از خراسان شمالی هستند افزود: کوراش و جودو از رشته های مورد علاقه جوانان این استان است و جزو ورزش های بومی و محلی خراسان شمالی محسوب می گردد.

به گزارش خبرنگاران پنجمین دوره مسابقات کوراش جوانان آسیا٬ از ساعت 9 صبح آدینه 20مردادماه در تالار ورزشی دانشگاه آزاد بجنورد شروع و تا عصر همان روز ادامه دارد.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 715

به "مسابقات کوراش جوانان آسیا با حضور 10 تیم برتر در بجنورد برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات کوراش جوانان آسیا با حضور 10 تیم برتر در بجنورد برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید