نایب رئیس فدراسیون جهانی جودو مهمان ویژه میراسماعیلی

به گزارش مجله پیکورو، به گزارش خبرنگاران، سرگی سولوویچیک نایب رئیس فدراسیون دنیای جودو و رئیس فدراسیون قاره جودو اروپا با حضور در فدراسیون جودو کشورمان در گفت و گوی که با آرش میراسماعیلی، گفت: خوشحالم که به ایران سفر کرده ام، این اولین بار است که به تهران آمده ام. در این دیدار خیلی خوشحالم که دوستان قدیمی خودم، جودوکاران و قهرمانان جودو ایران را دیدم. همچنین دوست خوبم، آرش میراسماعیلی از قهرمانان خوب ایران و دنیا که در روسیه و خیلی از کشورهای مختلف او را می شناسند را دیدار کردم. او دوست خوب من است. من در کنار دیدار شما و خانواده بزرگ جودو ایران، قرار است به کار اقتصادی ام سرکشی کنم

نایب رئیس فدراسیون جهانی جودو مهمان ویژه میراسماعیلی

وی اضافه کرد: امروز حس خوبی دارم و فکر می کنم به خانه خودم آمده ام. علاقه مند هستم که در این میان رابطه فدراسیون جودو ایران و روسیه خیلی بهتر شود. من می خواهم توضیح بدهم که مردمان روسیه و ایران شباهت های زیادی به هم دارند. هر دو ملت در گذشته برای کشور و ملت خودشان جنگیده اند. ایرانی ها مردمان خوب و قدرتمندی هستند.

نایب رئیس فدراسیون دنیای جودو خاطرنشان، کرد: ما دوست داریم جودو در دنیا گسترش پیدا کند و با همه کشورهای دنیا همکاری داشته باشیم تا این رشته در تمام دنیا گسترش پیدا کند.

رئیس فدراسیون جودو قاره اروپا، گفت: جودو یعنی احترام، جودو یعنی مربی، جودو یعنی همسایه، جودو یعنی دوست و ورزشکار و به نظرم جودو یک ورزشی بدور از هر مسائل غیر ورزشی باید باشد، ما در جودو به احترام نیاز داریم و باید به این رشته احترام بگذاریم.

در خاتمه جلسه آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو، گفت: اولین بار است که یک مقام رسمی فدراسیون دنیای جودو در ایران حضور پیدا می کند. ما طی جلسه ای که امروز و فردا خواهیم داشت، صحبت های خوبی داشته و خواهیم داشت. سرگی سولوویچیک از دوستان خوب من است. به نوعی ما سعی می کنیم از شرایط موجود و ظرفیت هایی که وجود دارد استفاده کنیم.

میراسماعیلی در خاتمه، اضافه کرد: بنده یک ماه گذشته یک دیدار رسمی هم با رئیس فدراسیون دنیای جودو داشتم. برای حل این معضل تمام تلاشمان را می کنیم. از نظر حقوقی این موضوع را پیگیری می کنیم و این حق قانونی ما است. این نفرات رابط های بسیار خوبی می توانند باشند تا بتوانیم به یک راهکاری دست پیدا کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 تیر 1400 بروزرسانی: 18 تیر 1400 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1676

به "نایب رئیس فدراسیون جهانی جودو مهمان ویژه میراسماعیلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نایب رئیس فدراسیون جهانی جودو مهمان ویژه میراسماعیلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید