منزل رضا اردکانیان وزیر نیرو کجاست؟، تکذیب اقامت در هتل اسپیناس

به گزارش مجله پیکورو، وزارت نیرو گفت:دکتر رضا اردکانیان هرگز حتی برای یک شب در هیچ یک از دو شعبه هتل اسپیناس اقامت نداشته و همراه خانواده در منزل شخصی در تهران سکونت دارند.

منزل رضا اردکانیان وزیر نیرو کجاست؟، تکذیب اقامت در هتل اسپیناس

روابط عمومی وزارت نیرو در پی انتشار شایعاتی در روزهای اخیر مبنی بر اقامت وزیر نیرو در هتل، اقامت خانواده ایشان در خارج از کشور یا سهامدار بودن او در شرکتهای خصوصی و هتل اسپیناس توضیحاتی ارائه کرد.

این روابط عمومی با تکذیب اقامت وزیر نیرو در هتل اسپیناس پلاس اظهار داشت: دکتر رضا اردکانیان هرگز حتی برای یک شب در هیچ یک از دو شعبه هتل اسپیناس اقامت نداشته و همراه خانواده در منزل شخصی در تهران سکونت دارند. بعلاوه هرگونه مالکیت یا سهامداری ایشان در شرکتهای خصوصی صحیح نبوده و از اساس تکذیب می شود.

روابط عمومی وزارت نیرو بعلاوه آمادگی خود را برای پاسخگویی به هرگونه سوال و برطرف شبهه در این خصوص اعلام می کند.

جواد امام فعال سیاسی اصلاح طلب هم در توئیتی نوشت:اخبار منتشر شده در مورد هتل اسپیناس کذب محض است. دکتر اردکانیان شخصیت علمی شناخته شده در حوزه آب و نفر سوم سازمان ملل بود ، حسب ضرورت برای خدمت به کشور همه چیز را رها و به میهن بازگشت، خانواده او هم در ایران هستند.

در پی خاموشی های اخیر برق بعضی ادعا کردند از آنجا که خانواده رضا اردکانیان (وزیر نیرو) در خارج از کشور زندگی می نمایند و او هم در طی دوران وزارت در هتل اسپیناس تهران ساکن بوده طبیعی است که از مسائل مردم در بی برقی بی خبر باشند. بعضی رسانه ها این خبر را به نقل یکی از نماینده های مجلس منتشر کردند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1720

به "منزل رضا اردکانیان وزیر نیرو کجاست؟، تکذیب اقامت در هتل اسپیناس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منزل رضا اردکانیان وزیر نیرو کجاست؟، تکذیب اقامت در هتل اسپیناس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید