مشخصات فنی گوشی گلکسی M01

به گزارش مجله پیکورو، ماه گذشته معین شد که سامسونگ فرایند تولید میان رده اقتصادی گلکسی M01 را آغاز کرده است، اما اطلاعاتی در خصوص معینات فنی این محصول منتشر نشده بود. حال به تازگی این محصول در لیست گوشی های سرویس گوگل پلی ظاهر شده و معینات فنی آن را به نمایش گذاشته است.

مشخصات فنی گوشی گلکسی M01

میان رده جدید سامسونگ گلکسی M01 با شماره مدل SM-M015G به تازگی در لیست گوشی های پشتیبانی شده توسط گوگل پلی ثبت شده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده، این میان رده اقتصادی به همراه رابط کاربری One UI 2.0 بر پایه اندروید 10 عرضه خواهد شد. سامسونگ در این محصول از یک صفحه نمایش 6.4 اینچی با رزولوشن HD استفاده کرده است.

گوشی Galaxy M01 مانند بیشتر میان رده های ارزان قیمت بازار برای قرار دادن دوربین سلفی در بخش جلویی دستگاه از بریدگی ناچ V شکل استفاده کرده است. دوربین اصلی این دستگاه متشکل از دو سنسور به همراه فلاش LED است، اما اطلاعات مربوط به سنسور آن فعلاً منتشر نشده است. سامسونگ برای تامین قدرت پردازشی این محصول از تراشه اسنپ دراگون 439 به همراه 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی استفاده کرده است؛ همچنین این محصول از حافظه جانبی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

تراشه اسنپ دراگون 439 متشکل از 8 هسته Cortex-A53 پردازشی است که 4 هسته آن با فرکانس پایه 2 گیگاهرتز و 4 هسته دیگر با فرکانس 1.5 گیگاهرتز فعالیت می کنند؛ همچنین برای پردازش گرافیکی این تراشه از Adreno 505 استفاده شده است. در مجموع از این تراشه انتظار زیادی نباید داشته باشید و تنها برای انجام کارهای روزمره مناسب است.

این محصول مانند بیشتر گوشی های اندرویدی موجود در بازار از دو سیم کارت پشتیبانی می کند. گوشی گلکسی M01 در ابتدا برای کشورهای روسیه، هند، سریلانکا و نپال عرضه خواهد شد، زیرا میزان تقاضای گوشی های اقتصادی در بازار این کشورها بسیار بیشتر از کشورهای اروپایی و آمریکایی است. این محصول در رنگ های مشکی، آبی و قرمز به همراه بدنه پلاستیکی عرضه خواهد شد، اما فعلاً اطلاعاتی از قیمت نهایی و تاریخ عرضه رسمی آن منتشر نشده است.

منبع : شهر سخت افزار

منبع: آی تابناک
انتشار: 9 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 990

به "مشخصات فنی گوشی گلکسی M01" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات فنی گوشی گلکسی M01"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید