آنر بازگشت سرویس های گوگل به گوشی های این شرکت را رسما تأیید کرد

به گزارش مجله پیکورو، به نظر می رسد آنر با جدا شدن از هواوی بالاخره به شرایط عادی برمی گردد. اکانت توییتر نمایندگی آنر در آلمان در پاسخ به سؤال یکی از کاربران اعلام نموده که گوشی جدید مبتنی بر اسنپدراگون 778 که طبق خبرها آنر 50 نام دارد، همراه با سرویس های گوگل راهی بازار می گردد. همچنین بهره گیری این گوشی از رابط کاربری Magic UI به همراه ویژگی های جدید تأیید شده است.

آنر بازگشت سرویس های گوگل به گوشی های این شرکت را رسما تأیید کرد

از زمان اعمال تحریم های سختگیرانه آمریکا علیه هواوی در ماه می 2019، آنر 50 اولین گوشی این شرکت است که همراه با سرویس های گوگل به دست کاربران می رسد. بعد از شروع این تحریم های گسترده، هواوی به دلیل ممکن نبودن استفاده از سرویس های گوگل و البته دیگر محدودیت های موجود، با مسائل فزاینده ای روبرو شده است. همان طور که احتمالا می دانید ماه ها قبل هواوی آنر را به کنسرسیومی از شرکت های چینی واگذار کرد.

حالا آنر به عنوان یک شرکت کاملا مستقل، مشغول از سرگیری همکاری با شرکت های مهمی مانند کوالکام و اینتل است. با وجود اینکه بعد از جدایی از هواوی دیگر آنر تحت تحریم های آمریکا قرار ندارد، اما روی هم رفته حالا با قاطعیت می توانیم بگوییم که این گوشی ها مسئله ای برای استفاده از سرویس های گوگل نخواهند داشت.

شرکت آنر به زودی از گوشی های جدید خود رونمایی خواهد نمود و می خواهد بار دیگر در بازارهای اروپا و آسیا موقعیت سابق خود را پس بگیرد. باید خاطرنشان کنیم بعد از شروع تحریم های آمریکا علیه هواوی، شرکت های چینی مانند اوپو و شیائومی از این فرصت نهایت استفاده را برده اند و توانسته اند سهم بازار خود را به طور قابل توجهی افزایش بدهند.

در هر صورت باید ببینیم آیا آنر تحت رهبری مدیران جدید می تواند در بازارها توجه کاربران زیادی را جلب کند یا نه. با این حال، بازگشت سرویس های گوگل به گوشی های آنر خبر خیلی خوبی برای هواداران این برند محسوب می گردد.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 خرداد 1400 بروزرسانی: 27 خرداد 1400 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1636

به "آنر بازگشت سرویس های گوگل به گوشی های این شرکت را رسما تأیید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنر بازگشت سرویس های گوگل به گوشی های این شرکت را رسما تأیید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید