مرکز دیده بانی مشترک مسکو- آنکارا در قره باغ شروع به کار کرد

به گزارش مجله پیکورو، به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز، وزارت دفاع جمهوری آذربایجان با صدور بیانیه ای گفت که فعالیت مرکز دیده بانی مشترک نیروهای ترکیه و روسیه در چارچوب نظارت بر آتش بس در منطقه قره باغ امروز شنبه رسما شروع به کار کرد.

مرکز دیده بانی مشترک مسکو- آنکارا در قره باغ شروع به کار کرد

جهت دریافت خدمات طراحی بیرونی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

بر اساس اعلام رویترز، این مرکز که دو کشور در نوامبر سال گذشته میلادی درباره راه اندازی آن توافق نموده بودند، رسماً در منطقه آغ دام واقع در جمهوری آذربایجان شروع به کار نموده است.

تفاهم نامه مربوط به تاسیس مرکز دیده بانی مشترک ترکیه و روسیه بین خلوصی آکار و سرگئی شویگو وزرای دفاع ترکیه و روسیه در 11 نوامبر سال 2020 امضاء شد.

دُور جدید درگیری های نظامی میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان که از ششم مهر ماه شروع شده بود، ماه گذشته با میانجیگری روسیه و امضای توافق صلح میان رؤسای جمهوری روسیه و آذربایجان و همچنین نخست وزیر ارمنستان به انتها رسید.

به موجب این توافق، ارمنستان متعهد به خروج از مناطق اشغالی جمهوری آذربایجان شده بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 بهمن 1399 بروزرسانی: 13 بهمن 1399 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1391

به "مرکز دیده بانی مشترک مسکو- آنکارا در قره باغ شروع به کار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز دیده بانی مشترک مسکو- آنکارا در قره باغ شروع به کار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید