فضای مسموم جابجایی، در فوتبال ایران فقط پول حرفه ای است

به گزارش مجله پیکورو، به گزارش خبرنگاران، محمد علیپور ظهر امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران در محل باشگاه تراکتور گفت: همه ما یک هدف داریم که آن هم موفقیت تراکتور در میادین داخلی و بین المللی است.

فضای مسموم جابجایی، در فوتبال ایران فقط پول حرفه ای است

از پروفایل ما kalarena دیدن نمایید.

وی اضافه نمود: انتقاداتی که مبتنی بر دلیل و برهان باشد یاری بزرگی برای ما خواهد بود. اعتقاد دارم از هر 10 نقدی که صورت می گیرد، اگر حتی دو نقد واقعیت داشته باشد و مسئول بتواند از آن استفاده کند، می تواند عملکرد خوبی داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه تراکتور با اشاره به برنامه های این باشگاه برای فوتبال پایه، اعلام نمود: اعتقادم این است که اگر به فوتبال پایه اهمیت ندهیم باید فوتبال را تعطیل کنیم. برنامه ما این است که پایه را حتی حرفه ای تر از تیم بزرگسالان پیش ببریم. اعتقاد دارم اگر تیم های پایه ساختار خوبی داشته باشند، مطمئناً در 5-6 سال آینده احتیاج نداریم از جای دیگری بازیکن بیاوریم.

علیپور ادامه داد: از تجربیات پیشکسوتان و مربیان پایه نیز استفاده می کنیم. اگر شرایط مهیا باشد که تا به امروز هم بوده و آقای زنوزی هم به این موضوع علاقه مند است، باید توجه بیشتری به آموزشگاه داشته و در شهرستان ها حضور داشته باشیم.

وی با بیان اینکه اگر به تیم های پایه ارزش ندهیم فوتبال ارزشی ندارد، ادامه داد: البته بحث حرفه ای در این خصوص کاملاً جدا است. سعی می کنیم برای کشف استعدادهای فوتبال به شهرستان ها برویم تا بتوانیم بازیکن سازی کنیم. بازیکنان خوبی در تبریز داریم اما متأسفانه در تیم های دیگر بازی می نمایند که ما می توانیم در تیم های بومی خود استفاده کنیم.

علیپور سپس با اشاره به اینکه خودکفایی در بازیکن و استفاده از بازیکنان پرورش داده از اهداف باشگاه تراکتور است، اضافه نمود: باید در این خصوص از ظرفیت های شهرستان های آذربایجان شرقی استفاده کنیم. باید به مدارس فوتبال تبریز توجه کنیم تا بازیکن بومی استعدادیابی و پرورش یابد.

مدیر عامل باشگاه تراکتور در مورد تیمداری تراکتور در سایر رشته های ورزشی نیز گفت: اگر باشگاهی فقط تیم فوتبال داشته باشد نمی تواند به آن باشگاه گفت. ما باید به فکر راه اندازی دیگر رشته ها همچون والیبال و بسکتبال نیز باشیم.

علیپور سپس در مورد فصل جابجایی لیگ برتر نیز با بیان اینکه فضای جابجایی بسیار مسموم است، ادامه داد: متأسفانه بعضی از بازیکنان با کیفیت قرارداد بلند مدت با باشگاه هایشان دارند و متأسفانه ما کمی عقب ماندیم.

وی اضافه نمود: با بعضی از بازیکنان می توانستیم به توافق برسیم ولی این کار اخلاقی نبود که با بازیکنی که با باشگاهش قرارداد دارد وارد مذاکره شویم.

مدیر عامل باشگاه تراکتور در مورد شرایط رشید مظاهری نیز گفت: مظاهری با توسل به یک بند در قرارداد توانسته قرارداد خود را فسخ کند که تا این لحظه در مورد پرونده او ابلاغ رسمی به ما نرسیده است.

وی در مورد احتیاجهای تیمش برای جذب بازیکن نیز گفت: در خط دفاع و خط حمله به بازیکن احتیاج داریم که در این خصوص باید سرمربی تیم و کادر فنی نظر دهند.

علیپور با اشاره به اینکه در فوتبال ایران فقط پول حرفه ای است، گفت: در بقیه موضوعات فوتبال ایران در حد و اندازه فوتبال افغانستان هم نیست.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 آذر 1399 بروزرسانی: 4 آذر 1399 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1256

به "فضای مسموم جابجایی، در فوتبال ایران فقط پول حرفه ای است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فضای مسموم جابجایی، در فوتبال ایران فقط پول حرفه ای است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید