سال افزون: برای رفتن به یونان با مسعود شجاعی مشورت کردم، روی دیوار خانه ها نام آ.ا.ک حک شده است

به گزارش مجله پیکورو، پاسور تیم والیبال آ.ا.ک یونان گفت: برای رفتن به آ.ا.ک با مسعود شجاعی، کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران که سابقه حضور در لیگ یونان را دارد، مشورت کردم.

سال افزون: برای رفتن به یونان با مسعود شجاعی مشورت کردم، روی دیوار خانه ها نام آ.ا.ک حک شده است

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید.

به گزارش خبرنگاران، فرهاد سال افزون، پاسور ملی پوش تیم والیبال سایپا از این تیم جدا شد و راهی لیگ یونان شد. سال افزون با تیم آ.ا.ک یونان به توافق رسیده و با این تیم قرارداد یک ساله امضا نموده است. پاسور ملی پوش والیبال ایران قرار است با شماره پیراهن 4 در ترکیب تیمش به میدان برود.

فرهاد سال افزون در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درمورد جدایی از تیم والیبال سایپا و حضور در تیم آ.ا.ک یونان صحبت هایی را مطرح نمود که متن مصاحبه وی را در ادامه می خوانید:

چه شد که تصمیم گرفتید به لیگ یونان بروید؟ پیشنهاد مسئولان آ.ا.ک مربوط به چه زمانی است؟

سال جاری با توجه به شرایط خوبی که سایپا داشت جز اولین بازیکنانی بودم که قراردادم را تمدید کردم و در طول فصل هم حدود 5 بازی در خدمت این تیم بودم، اما در ادامه شرایط به گونه ای شد که تصمیم گرفتم از سایپا جدا شده و به لیگ یونان بروم. مسئولان آ.ا.ک از ابتدای فصل به من پیشنهاد داده بودند و خواستار حضور من در یونان بودند تا اینکه خاتمه تصمیم گرفتم به این تیم بروم.

آیا مسائل اقتصادی دلیل جدایی تان از سایپا بود یا موارد دیگری هم در میان بود؟

باید تاکید کنم که با باشگاه سایپا سر مسائل اقتصادی هیچ مسئله ای نداشتم؛ اصولاً من هر جا که می روم بحث اقتصادی برایم مهم نیست و در سایپا هم درویش یکی از بهترین مدیران عامل باشگاه های ایران است. من با این باشگاه سال گذشته هم هیچ مسئله ای نداشتم، اما سال جاری وقتی تیم بسته شد دیگر مایل به ادامه همکاری نبودم و خاتمه رضایت نامه ام را گرفتم و راهی یونان شدم.

آیا شناختی از لیگ یونان داشتید؟

آدینه تهران را ترک کردم و راهی یونان شدم. بلافاصله مورد استقبال مسئولان باشگاه قرار گرفتم و در ادامه مسائل مربوط به قرارداد انجام شد. یونان لیگ خوبی دارد و آ.ا.ک هم از تیم های قدرتمند این لیگ است. بازیکنان خوبی مثل پشت خط زن تیم ملی آلمان، اشمیت کانادایی و... در لیگ یونان حضور دارند که همه آنها را می شناسند. من هم چند ویدئو دیده و با چند نفر هم مشورت نموده بودم؛ از مسعود شجاعی، کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران که سابقه حضور در لیگ یونان را دارد و ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال سوالاتی پرسیدم و در نهایت تصمیم گرفتم به لیگ یونان بروم.

از تیم های دیگری هم پیشنهاد داشتید؟

این تیم یونانی از اول فصل مرا می خواست و مدیریت این باشگاه مدام به من پیغام می داد که به این تیم ملحق شوم و حالا این درخواست را پذیرفتم. قبل از آغاز فصل از فرانسه و اسلوونی هم درخواست هایی داشتم.

با حضور در تیم آ.ا.ک چه اهدافی را دنبال می کنید؟

به هر حال بازی در لیگ های اروپایی از چند جهت مفید است؛ اول اینکه از نظر فنی می توانیم پیشرفت کنیم و موضوع دیگر هم اینکه از لحاظ اقتصادی هر کسی که در خارج از ایران بازی کند، پول بیشتری می گیرد. در یونان می توانم به دور از هر حاشیه ای و با آرامش بیشتر فقط و فقط به والیبال فکر کنم. تمام کوششم را خواهم کرد تا بتوانم برای تیمم مفید باشم. ضمن اینکه باید نماینده ای شایسته برای والیبال ایران باشم که در این خصوص هم کوشش می کنم. همواره برای رسیدن به اهدافم می جنگم و دست از کوشش برنمی دارم.

حرف پایانی...

برای اولین بار است که خارج از ایران بازی می کنم و این موضوع برایم یک قدم رو به جلو است. انگیزه زیادی دارم تا بتوانم توانایی هایم را در زمین به خوبی به نمایش بگذارم. خیلی خوشحالم که در یونان هستم. از لحظه ای که به یونان رسیدم مورد مهمان نوازی یونانی ها قرار گرفتم. قطعاً انتظار ندارم که طرفداران آ.ا.ک مرا کامل بشناسند. نکته ای که برایم خیلی جالب بود این است که دیوارهای بعضی خانه ها در یونان نام آ.ا.ک حک شده است و این یعنی آنها عاشق تیم شان هستند.

س

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 31 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 311

به "سال افزون: برای رفتن به یونان با مسعود شجاعی مشورت کردم، روی دیوار خانه ها نام آ.ا.ک حک شده است" امتیاز دهید

1 کاربر به "سال افزون: برای رفتن به یونان با مسعود شجاعی مشورت کردم، روی دیوار خانه ها نام آ.ا.ک حک شده است" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سال افزون: برای رفتن به یونان با مسعود شجاعی مشورت کردم، روی دیوار خانه ها نام آ.ا.ک حک شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید