رکابزن ملی پوش: نرفتن به مسابقات جهانی اتفاق جدیدی نیست، نه حقوق داریم نه بیمه

به گزارش مجله پیکورو، رکابزن ملی پوش ایران گفت: شرکت نکردن در مسابقات قهرمانی دنیا اتفاق تازه ای نیست که بخواهم برایش ناراحت شوم.

رکابزن ملی پوش: نرفتن به مسابقات جهانی اتفاق جدیدی نیست، نه حقوق داریم نه بیمه

محمد گنج خانلو در مصاحبه با خبرنگاران درباره اجازه ندادن اتحادیه دنیای دوچرخه سواری به رکابزنان ایران برای حضور در مسابقات جاده قهرمانی دنیا بیان نمود: سال های قبل که حضور در مسابقات دنیای لغو می شد، خیلی ناراحت می شدم اما الان دیگر برایم عادی شده است . سال جاری هم مثل سالهای قبل، در مسابقات دنیای شرکت نمی کنیم و اتفاق تازه ای نیست. سالهای قبل در مسابقات دنیای شرکت نمی کردیم و سال جاری هم بحث کرونا بهانه ای شد تا در این رقابتها حاضر نشویم.

او ادامه داد: فعلا هم هیچ مسابقه ای در آسیا نیست. البته تور های اروپایی آغاز شده که آن هم تیم های ما مجوز حضور در آن رقابتها را ندارند. حالا فدراسیون گفته قرار است لیگ را آغاز نمایند اما نمی دانم چقدر صحت داشته باشد. امیدوارم حداقل یک مرحله برگزار گردد. فکر نمی کنم مسئله ای در برگزاری باشد چون برخورد در دوچرخه سواری خیلی کمتر از فوتبال است.خود من تمریناتم کم نشده است و زحمت گذشته را می کشم اما مسابقه ای نیست که در آن شرکت کنم.

گنج خانلو در خصوص مسائل اقتصادی رکابزنان و افزایش قیمت تجهیزات گفت: باید مسابقه ای شرکت کنیم تا باشگاه ها پول بدهند. ما درآمدی نداریم و در این میان افزایش قیمت تجهیزات واقعا اذیتمان می نماید و به نوعی دخلمان با خرجمان هم خوانی ندارد. تجهیزات دوچرخه سواری حداکثر یکسال دوام می آوردند و از چرخ دنده گرفته تا لاستیک خیلی سریع خراب می شوند. ما نمی توانیم تجهیزات ارزان استفاده کنیم و مجبوریم تجهیزات قیمت بالا استفاده کنیم.

رکابزن ملی پوش ایران با اشاره به اینکه هنوز بیمه نشده است، تاکید نمود: ما بیمه نیستیم و نمی دانم فدراسیون حداقل نمی تواند دو نفر اول تیم مردان و دو نفر اول تیم بانوان را بیمه کند؟ جدیدا هم رانندگان خیلی اذیت می نمایند و نمیدانم روی چه حسابی این کار را انجام می دهند در حالی که ما هم از خود مردم هستم. نه درآمدی داریم و نه بیمه هستیم. امیدوارم این مسئله هم حل گردد .

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 مهر 1399 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1135

به "رکابزن ملی پوش: نرفتن به مسابقات جهانی اتفاق جدیدی نیست، نه حقوق داریم نه بیمه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکابزن ملی پوش: نرفتن به مسابقات جهانی اتفاق جدیدی نیست، نه حقوق داریم نه بیمه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید