تور دوحه: عزیزی خادم در قطر با اینفانتینو ملاقات می نماید

به گزارش مجله پیکورو، شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال که در قطر حضور دارد با جانی اینفانتینو، رئیس فیفا ملاقات خواهد نمود.

تور دوحه: عزیزی خادم در قطر با اینفانتینو ملاقات می نماید

همراه ما باشید و با تور دوحه از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال ایران که پس از ملاقات با تیم ملی به تهران نیامد، در قطر ملاقاتهای مهمی انجام داده است و امروز (پنجشنبه) با جانی اینفانتینو ملاقات خواهد نمود.

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در نخستین ملاقات خود با سعود المهندی، نایب رئیس غرب آسیا، نایب رئیس فدراسیون فوتبال قطر و عضو شورای فیفا ملاقات داشت که در این ملاقات در زمینه همکاری های دو جانبه فوتبال ایران و قطر صحبت شد.

عزیزی خادم سپس با طارق النعمه، مدیر کمپ اسپایر قطر جلسه ای با موضوع تفاهم نامه همکاری مشترک میان فدراسیون فوتبال ایران و کمپ اسپایر داشت.

پیرو این نشست، تشکیل کارگروهی ظرف دو هفته آینده از سوی فدراسیون فوتبال ایران در دستور کار نهاده شد. این کارگروه موظف خواهد بود ظرف 14 الی 20 روز با حضور در کمپ اسپایر به آنالیز کلیه شرایط و امکانات بپردازد و گزارش جامعی به فدراسیون فوتبال ایران و کمپ اسپایر در مورد نحوه استفاده از این مجموعه تهیه و ارائه کند.

آخرین ملاقات عزیزی خادم هم امروز با جیانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) خواهد بود که به نظر می رسد در این ملاقات مهم ترین بحث قابل پیگیری راهی برای دریافت پول های ایران در فیفا و بعلاوه پیگیری ورود تجهیزات VAR به فوتبال ایران باشد.

عزیزی خادم را در این جلسات حمید مهرعلی، سرپرست نایب رئیسی اول فدراسیون فوتبال هم همراهی می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 شهریور 1400 بروزرسانی: 19 شهریور 1400 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1767

به "تور دوحه: عزیزی خادم در قطر با اینفانتینو ملاقات می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دوحه: عزیزی خادم در قطر با اینفانتینو ملاقات می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید