فراخوانی ادبی در شیراز برای جنایت های روشن

به گزارش مجله پیکورو، مجید خادم مسئول انجمن ادبی حیرت در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در فارس با ارایه شرحی مختصر بر موضوع خاطرات، گفت: برای همه ما کم وبیش رویدادهایی در دوران تحصیل و در مدارس اتفاق افتاده که آسیب های روحی و روانی این رویدادها تا سال ها به جای مانده است. رفتارهایی از سوی معلم ها یا مسئولین مدرسه در وقایعی خاص که هنوز در خاطرمان هست.

فراخوانی ادبی در شیراز برای جنایت های روشن

وی اضافه کرد: از شما می خواهیم در قالب یک خاطره و در آزادی کامل، دردناک ترین و تاثیرگذارترین و آسیب زاترین روز تحصیل خود را ثبت و مستندسازی کنید.

به گفته خادم، انجمن ادبی ، هنری حیرت، عمیق ترین و زیباترین خاطرات را به صورت کتاب مجموعه خاطرات منتشر خواهد نمود.

وی در ادامه به ملاحظات عمومی شرکت در این طرح اشاره نمود و گفت: شرکت در این جشنواره برای تمامی داستان نویسان از هر کجا و در هر ردۀ سنی آزاد است. ما به خاطره به اسم متنی خلاق و یکی از قالب های پراهمیت ادبیات داستانی نگاه می کنیم و هدف اول ما خلق آثاری زیبا در ادبیات داستانی و قالب خاطره نویسی است.

خادم بعلاوه توضیح داد که از هرگونه خلاقیت و نوآوری در خاطره نویسی استقبال می کنیم. ثبت بخشی از تاریخ آموزشی و فرهنگی و روانی معاصر ایران، هدف دوم ماست.

وی با بیان اینکه محدودیتی برای شکل نوشتار خاطرات و حجم آن وجود ندارد و آثار باید به صورت فایل word فرستاده شوند، ادامه داد: مهلت ارسال خاطرات به واتساپ (09385163546) روابط عمومی انجمن تا انتها آبان ماه 1400 است.

به گفته خادم، انتخاب بهترین خاطرات برای انتشار، آذرماه 1400 و آغاز فرآیند آماده سازی و انتشار کتاب دی ماه 1400 خواهد بود.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 17 شهریور 1400 بروزرسانی: 17 شهریور 1400 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1765

به "فراخوانی ادبی در شیراز برای جنایت های روشن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوانی ادبی در شیراز برای جنایت های روشن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید