سیرجان مهد استعدادهای فوتبالی خواهد شد

به گزارش مجله پیکورو، با حضور رئیس فدراسیون فوتبال کشور، مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر، امام آدینه، نماینده مردم، فرماندار سیرجان، مدیرکل ورزش و جوانان و تنی چند از مسئولان ورزشی استان، پیشکسوتان و مربیان سیرجان، آموزشگاه فوتبال گل گهر به طور رسمی افتتاح شد.

سیرجان مهد استعدادهای فوتبالی خواهد شد

به گزارش خبرنگاران کرمان ،در این مراسم، مدیرعامل باشگاه گل گهر با تاکید بر نقش پررنگ ایمان عتیقی مدیرعامل مجتمع معدنی گل گهر در ارتقای زیرساخت های ورزشی شهرستان و حمایت های همه جانبه و همیشگی وی از باشگاه گل گهر، گفت: مجموعه های عظیم صنعتی از جمله گل گهر نقش پررنگی در رونق بخشیدن به رشته ورزشی فوتبال دارند و از این باب، به وسیله فراهم کردن زیرساخت ها در پیروزیت این ورزش حتی در سطح ملی شریک هستند.

محمد اسفندیارپور، با اشاره به سند راهبری توسعه فوتبال مبنی بر حاکم شدن نگاه مالی، تامین هزینه ها به وسیله آموزشگاه ها را یکی از راه های درآمدزایی برشمرد و تاکید نمود:سرمایه ما، زمین چمن و باشگاه نیست، بلکه تفکر حاکم در گل گهر است که نمود آن را در ایجاد زیرساخت های لازم می بینیم و با چنین نگاهی ما می توانیم رویاهای فرزندان مان را تحقق ببخشیم و امکانات مورد نیازشان جهت پیشرفت را فراهم نماییم.

نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی هم با اشاره به تاثیر ورزش در توسعه ی کشور و امر فرهنگ سازی در رویدادهای بین المللی، گفت:امروزه شرکت گل گهر به طور صادقانه درحوزه ورزش و مسوولیت های اجتماعی،سرمایه گذاری می نماید و این نوید بخش آینده ای درخشان برای ورزش شهرستان است.

امام آدینه سیرجان هم در این آیین به نقش محوری ورزش در پرورش معنوی انسان ها اشاره و تاکید نمودند، با سرلوحه قرار دادن تقوا، قطعا به اهدافی که ترسیم شده، خواهید رسید .

در ادامه این مراسم، عتیقی مدیرعامل شرکت گل گهر با بیان اینکه، توقع ما از مدیران ایجاد تحول در سیستم و کار مداوم است تا ماموریتی که به آنها محول شده را به رجحانن شکل انجام دهند، گفت: شرکت گل گهر به اسم پنجمین شرکت بورسی کشور و عظیم ترین تامین نماینده سنگ آهن ایران، همیشه سعی نموده به سهم خود در حوزه مسوولیت های اجتماعی و توسعه ورزش قدم بردارد و به همین دلیل مدیرعامل باشگاه ماموریت دارد تا به رجحانن شکل و با استفاده از همه ظرفیت ها، به تحقق این امر مهم یاری کند.

رئیس فدراسیون فوتبال هم با اشاره به کار عظیم گل گهر در ایجاد زیرساخت های ورزشی و هم چنین افتتاح آموزشگاه فوتبال، گفت: این اقدام خوب، فدراسیون را در اجرای برنامه های قبلی خور باانگیزه تر و جسورتر کرد تا تیم های لیگ رجحان را به داشتن آموزشگاه استاندارد فوتبال ترغیب کند و الزاماتی در این زمینه به وجود آورد.

عزیزی خادم،بااشاره به ظرفیت های کم نظیر سیرجان درزمینه زیرساخت های فوتبالی،گفت:باایمان عتیقی توافقاتی داشتیم تارده های مختلف تیم ملی بتوانند سالی چندبار از امکانات گل گهر جهت برگزاری اردو استفاده نمایند.

عباس چمنیان؛ مدیر آموزشگاه گل گهر هم ضمن ستایش از نگاه هم دلانه در مجموعه عظیم گل گهر و شهرستان سیرجان، چنین اتفاقی را در این وسعت و اهمیت کم نظیر خواند و تاکید نمود:در چنین شرایطی فعالیت بسیار آسان تر خواهد بود و این موضوع به ما یاری می نماید تا در آموزشگاه گل گهر کاری متفاوت از تمام ایران را انجام دهیم. زیرا هدف ما حرکت در راستا آموزشگاه های عظیم و پیروز جهان است.

در سرانجام این مراسم هم،ضمن قرائت مرام نامه آموزشگاه فوتبال گل گهر، از لباس رسمی این آموزشگاه که با نمادهای گلیم جهانی سیرجان طراحی شده، رونمایی شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1715

به "سیرجان مهد استعدادهای فوتبالی خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیرجان مهد استعدادهای فوتبالی خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید