زمان ثبت سفارش کتاب های درسی سال تحصیلی آینده اعلام شد

به گزارش مجله پیکورو، رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی آموزش و پرورش کرمان گفت: ثبت سفارش و خرید کتاب های درسی سال تحصیلی 1402-1401 از روز 28 فروردین شروع می گردد.

زمان ثبت سفارش کتاب های درسی سال تحصیلی آینده اعلام شد

مرتضی اثنی عشری گفت: در مورد توسعه دولت الکترونیک و به منظور تسهیل دسترسی دانش­ آموزان به کتاب­ های درسی، نظارت نظام مند بر فرآیند توزیع مواد آموزشی، ثبت سفارش کتاب­ های درسی سال تحصیلی 1402-1401 در همه دوره ها اعم از عادی، استعداد های درخشان و دانش­ آموزان با احتیاج های ویژه به دو شیوه فردی و گروهی و برابر جدول تقویم زمانی اعلام شده صورت خواهد گرفت.

به گفته اومخاطبان می توانند به وسیله یکی از دو شیوه فردی یا گروهی نسبت به سفارش کتاب های درسی اقدام نمایند. در شیوه فردی والدین دانش آموزان می توانند با مراجعه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی بخش سفارش دوره ای دانش آموزان و پرداخت الکترونیکی هزینه بسته آموزشی مورد احتیاج خود را سفارش دهند. در شیوه گروهی مدیران مدارس به وسیله سامانه سناد به بخش سفارش گروهی کتاب های درسی سامانه مذکور مراجعه نموده و به صورت جمعی نسبت به سفارش کتاب های درسی اقدام نمایند.

اثنی عشری گفت: والدین یا مدیران مدارسِ دانش آموزان پایه آمادگی تکمیلی (پیش دبستانی استثنایی)، پایه دوم تا ششم دوره ابتدایی (عادی و استثنایی)، پایه هشتم و نهم دوره اول متوسطه و پیش حرفه ای استثنایی، دانش آموزان پایه یازدهم و دوازدهم دوره دوم متوسطه (نظری، فنی و حرفه ای و کاردانش) و فراگیران پایه یازدهم و دوازدهم دوره دوم متوسطه حرفه ای استثنایی، از روز 28 فروردین تا 21خرداد اقدام به ثبت سفارش کتاب های درسی نمایند.

اوگفت: ثبت نام و سفارش بسته آموزشی دانش آموزان پایه آمادگی مقدماتی (پیش دبستانی استثنایی)، پایه اول دوره ابتدایی (عادی و استثنایی) و پایه هفتم متوسطه اول پیش حرفه ای استثنایی و دانش آموزان پایه دهم دوره دوم متوسطه و حرفه ای استثنایی از تاریخ 5 تیر تا 11 شهریور 1401صورت خواهد گرفت.

اثنی عشری می گوید: در بعضی از موارد ممکن است دانش آموز به دلایلی همچون تغییر رشته تحصیلی، تکرار پایه، جهش به پایه بالاتر یا جابجایی محل تحصیل خود، خواهان اصلاح سفارش در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی باشد، برای اصلاح سفارش قبلی خود می تواند پس از ثبت نام در مدرسه محل تحصیل از تاریخ 12تیر تا 31 شهریور 1401 اقدام نمایند.

به گفته او ثبت و سفارش کتاب های درسی سال تحصیلی 1402-1401 دوره های تحصیلی آموزش ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه دوم و کتاب های درسی تکمیلی دوره اول متوسطه ویژه دانش آموزان استعداد های درخشان و بعلاوه کتاب های درسی دانش آموزان استثنایی به وسیله سامانه www.irtextbook.ir یا www.irtextbook.com و برابر جدول تقویم زمانی انجام می گردد و کتاب های درسی نیز بر اساس سفارش ها ثبت شده در سامانه توزیع می گردد.

خبرنگاران کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1401 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 2017

به "زمان ثبت سفارش کتاب های درسی سال تحصیلی آینده اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان ثبت سفارش کتاب های درسی سال تحصیلی آینده اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید