رونمایی از پروتال جامع کسب و کار های اینترنتی فارس

به گزارش مجله پیکورو، استاندار فارس گفت: پروتال جامع کسب و کار های اینترنتی به مصون ماندن مردم در برابر کرونا کمک می کند.

رونمایی از پروتال جامع کسب و کار های اینترنتی فارس

به گزارش ، آیین رونمایی از پروتال جامع کسب و کار های اینترنتی فارس (فارس بیز) برگزار گشت.

رحیمی در حاشیه رونمایی از این پروتال، با بیان اینکه راه اندازی پروتال جامع کسب و کار های اینترنتی خبر خوبی برای مردم استان فارس است، اضافه نمود: با توجه به جایگاه جامعه علمی و تخصصی استان فارس این انتظار وجود داشت که چنین اقدامی انجام شود.

او اضافه نمود: توسعه این پروتال زمینه ساز اقدامی ماندگار و اثر گذار در سطح بازار خواهد بود.

استاندار فارس، همچنین بر لزوم ارائه آموزش برای کسب و کار های سنتی تاکید کرد و گفت: راه اندازی این پروتال نباید محدود به تعداد محدودی از صنوف یا کسب و کار ها باشد.

رحیمی با بیان اینکه سیاست اصلی دولت در راستای پیشگیری از ابتلا و کنترل شیوع بیماری، ادامه اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی است، عنوان نمود: مهمترین راه چاره مهار این بیماری فاصله گذاری اجتماعی و در ادامه آن فاصله گذاری هوشمند است.

رئیس ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در فارس، استراتژی کلی کشور در برابر بیماری کرونا را ماندن در خانه دانست و اعلام کرد: راه اندازی پروتال جامع کسب و کار کمک می کند مردم راحت تر در خانه بمانند و خود را مصمون کنند.

رحیمی با بیان اینکه در حوزه تجارت الکترونیک مدیریت، سیاستگذاری و بهره برداری از یک سو و ذی نفعان و مشتریان از سوی دیگر باید مورد توجه باشند، اظهار کرد: هماهنگی ها و اشتراک دیدگاه ها در میان این گروه ها سبب دستیابی به نتیجه بهتر خواهد شد.

او، ایمنی در برابر ابتلا به ویروس کرونا و سایر اتفاقات دیگری که رفت و آمد ها ایجاد می کنند، کمک به حفظ محیط زیست و همچنین کاهش آلاینده ها را از جمله مزایای راه اندازی این پروتال برشمرد.

رئیس ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در ادامه اضافه نمود: در حال حاضر قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ کیفیت محصولات و خدمات، اولویت مد نظر ما برای رونمایی از پروتال جامع کسب و کار های اینترنتی فارس است.

استاندار فارس بیان نمود: گردهم آمدن این فعالیت ها و کسب و کار ها در کنار هم در طولانی مدت سبب صرفه جویی در بسکمک هزینه ها و به تبع آن کاهش قیمت تمام شده کالا و خدمات خواهد شد.

کننده عالی دولت در استان فارس، نظارت و پایش را موضوعاتی اساسی در موفقیت فعالیت این پروتال برشمرد و گفت: زمانی که اقدامی مناسب و خوب انجام می شود ممکن است نقص هایی داشته باشد که نظارت و پایش بهترین راه برای رفع این نواقص، جلوگیری از سو استفاده های احتاقتصادی و همچنین تقویت نقاط قوت آن است.

او با بیان اینکه جهان امروز با سرعت به سوی استفاده از تکنولوژی های جدید و دانش روز پیش می رود عنوان نمود: شیوع بیماری کرونا که امروز به عنوان تهدیدی جدی در جهان مطرح است؛ می تواند در ابعاد دیگر، فرصتی مغتنم برای تقویت استفاده از دانش و تکنولوژی باشد.

رحیمی با تاکید بر اینکه سلامت مردم اولویت اول ما است، اضافه نمود: باید تلاش شود آسیب های پساکرونا در حوزه های مختلف به ویژه در حوزه اقتصادی به حداقل برسد.

استاندار فارس ادامه داد: کاهش آسیب های پساکرونا با هماهنگی بخش های عمومی وخصوصی امکان پذیراست و برای تحقق این امر ازهمه ظرفیت های انسانی و اقتصادی استان استفاده خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 935

به "رونمایی از پروتال جامع کسب و کار های اینترنتی فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از پروتال جامع کسب و کار های اینترنتی فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید