دکوراسیون دنج در خانه برای نوشیدن قهوه و چای

به گزارش مجله پیکورو، دکوراسیون دنج یکی از لذت بخش ترین قسمت های خانه است. گوشه ای که با مبلمان مناسب و لوازم مورد علاقه ، لذت نوشیدن چای و قهوه را افزایش می دهد. برای درست کردن این گوشه دنج نیازی به فضای خیلی بزرگ ندارید. این منطقه خاص را می توان در اتاق نشیمن ، آشپزخانه ، اتاق مطالعه ، اتاق خواب و یا بالکن ایجاد کرد. در ادامه با این نوع دکوراسیون خاص بیشتر آشنا می شوید. با ما همراه باشید.

دکوراسیون دنج در خانه برای نوشیدن قهوه و چای

چگونه یک دکوراسیون دنج را در خانه تزئین کنیم؟

هنگام ایجاد یک دکوراسیون دنج ، ابتدا باید یک مکان خوب را انتخاب کنید. منطقه ای از خانه خود را انتخاب نمایید که در آن از نوشیدن چای و قهوه لذت می برید. مبلمانی که برای آن استفاده می کنید باید با توجه به مقدار منطقه معین گردد. مبلمانی مانند صندلی راحتی ، ست مبل ، میز ، کمد و قفسه برای راحتی و مفید بودن آن مهم هستند.

یک صندلی راحتی و یک میز عسلی برای قرار دادن فنجان های قهوه ، دکوراسیون دنج شما را کامل می نماید. اکسسوری مناسب ، جلوه ای شخصی به دکوراسیون شما می بخشد. با انتخاب لوازم تزیینی مانند قاب ، تابلو ، آینه ، شمع و جا شمعی و ریزه کاری ها به محیط خود رنگ بیافزایید. علاوه بر این ، ارائه نور مناسب در این محیط ، حال و هوای آن را اعوض می نماید. به عنوان مثال می توانید با استفاده از منبع نور گرم محیطی راحت ایجاد کنید.

مبلمان برای داشتن در دکوراسیون دنج

یکی از پرطرفدارترین مبلمانی که می توان در دکوراسیون دنج استفاده کرد صندلی راحتی است. یک برجر راحت و مفید به عنوان مکانی است که می توانید هنگام نوشیدن چای و قهوه در آن استراحت کنید.

ست مبل

از ست مبل نیز می توان در دکوراسیون دنج استفاده کرد. اگر فضای بزرگی در خانه خود دارید ، بهتر است یک گوشه را با یک ست مبل تزئین کنید. هنگام انتخاب ست مبل ، مهم است که رنگ ها و مقدار هایی را انتخاب نمایید که با دکوراسیون کلی مطابقت داشته باشد.

انتخاب میز

برای دکوراسیون دنج ، میز عسلی نقطه کانونی است. این گوشه احتیاج به فضایی دارد که بتوان از آن برای قرار دادن قهوه ، کتاب یا مجلات استفاده کرد. در انتخاب میز عسلی باید دقت کرد که کاربردی و متناسب با مقدار فضا باشد.

کمد

در دکوراسیون دنج ، کمد یک مبلمان بسیار کاربردی برای نگهداری فنجان ها و سایر اکسسوری های چای و قهوه شماست. بعلاوه برای حفظ نظم مهم است.

قفسه

یکی دیگر از مبلمانی که می توان در دکوراسیون دنج استفاده کرد ، قفسه است. اگر فضای کافی برای قرار دادن کابینت وجود ندارد ، از قفسه هایی برای قهوه ، کتاب ، مجلات و لوازم تزئینی بهره ببرید.

اکسسوری ها

علاوه بر مبلمان ، اکسسوری ها نیز در دکوراسیون دنج اهمیت زیادی دارند. زیرا اکسسوری ها با جزئیات کوچک تغییر بزرگی را ایجاد می نمایند. بعلاوه به دکوراسیون رنگ و سبک اضافه نموده ؛ خاطرات مورد علاقه شما را زنده نگه می دارند و به راحتی تجدید می شوند.

قاب ها

قاب هایی که می توانید روی دیوارها برای دکوراسیون دنج بهره ببرید ، جلوه زیبایی به محیط شما می بخشند. تم قهوه یا قاب عکس های مورد علاقه تان گزینه های مناسبی برای دکوراسیون شما هستند. بعلاوه از نقاشی هایی با تم چای و قهوه ، پوسترهای فیلم ، نقل قول ها ، شعارها یا نقاشی هایی که چشم انداز ها دلپذیر را نشان می دهند بهره ببرید.

شمع و جا شمعی

شمع و جا شمعی در دکوراسیون دنج برترین راه برای ایجاد فضایی گرم است. رایحه درمانی ، شمع های معطر برای این دکوراسیون ضروری هستند. نگهدارنده شمع می تواند با ارائه یک منبع نور دلپذیر به خانه به آرامش شما یاری کند.

ریزه کاری ها

ریزه کاری ها در دکوراسیون دنج می توانند حسی شخصی به آن اضافه نموده و فضایی گرم ایجاد نمایند. بعلاوه ساده ترین راه برای شیک کردن گوشه محسوب می شوند.

دکوراسیون دنج در اتاق نشیمن

پس از یک روز پرمشغله ، در گوشه ای از اتاق نشیمن استراحت کنید و کمی برای خود وقت بگذارید. در اینجا ، می توانید کتاب بخوانید ، به موسیقی گوش دهید یا فقط آرام روی مبل ها و صندلی های راحتی بنشینید. اگر دکوراسیون دنج خود را در اتاق نشیمن ایجاد کنید ، می توانید مهمانان خود را در اینجا میزبانی نمایید. علاوه بر این ، به دکوراسیون کلی خانه یاری می نماید.

دکوراسیون دنج در آشپزخانه

اگر فضای مناسبی در آشپزخانه خود دارید ، ایجاد یک دکوراسیون دنج در آشپزخانه ایده آل است. داشتن یک فضای دنج در آشپزخانه به شما یاری می نماید تا فضایی کاربردی برای تهیه قهوه یا چای ایجاد کنید. زیرا هر آنچه که احتیاج دارید در دسترس است. ساخت این محیط در آشپزخانه با محصولاتی مانند سرویس آشپزخانه و ست آشپزخانه باعث لذت بیشتر گذراندن وقت در آشپزخانه می گردد. در حین تهیه غذای خود می توانید کمی استراحت نموده و قهوه خود را میل کنید.

دکوراسیون دنج در اتاق مطالعه

اگر در خانه خود اتاق مطالعه دارید ، ممکن است ایده خوبی باشد که یک دکوراسیون دنج در اتاق مطالعه ایجاد کنید تا در روزهای شلوغ کاری استراحت های کوتاه در آنجا داشته باشید.

دکوراسیون دنج برای اتاق خواب

اگرچه این یک ایده رایج نیست ؛ اما می توانید یک دکوراسیون دنج در اتاق خواب نیز درست نمایید. اتاق خواب خصوصی ترین و شخصی ترین فضای خانه است. گوشه ای که در اینجا ایجاد می کنید برای شما خاص خواهد بود. اگر می خواهید گوشه ای بسازید که بتوانید زمان خود را در آنجا به تنهایی بگذرانید ، اتاق خواب یک گزینه ایده آل است.

دکوراسیون دنج برای بالکن

یک دکوراسیون دنج در بالکن ، به خصوص در فصل بهار و تابستان ، یک مکان عالی برای استراحت خواهد بود. با استفاده از میز و صندلی می توانید قهوه خود را با چشم انداز بیرون میل کنید. این منطقه را با گیاهان شادتر کنید. هنگام نوشیدن قهوه هوای تازه داشته باشید. با انتخاب کوسن به جای میز و صندلی به سبک بوهمیایی تری دست پیدا می کنید.

دکوراسیون دنج نوستالژیک

اگر می خواهید فضایی نوستالژیک به خانه خود بدهید ، یک دکوراسیون دنج نوستالژیک ایجاد کنید. مبلمان و اکسسوری هایی که در این گوشه استفاده خواهید کرد می تواند بازتابی از دوران قدیم باشد. با استفاده از یک رادیو قدیمی ، یک دستگاه قهوه ساز قدیمی ، یک صندلی قدیمی ، توری و روکش های قدیمی ، یک گوشه دنج نوستالژیک ایجاد کنید.

منبع: اتاق
انتشار: 18 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1402 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 2221

به "دکوراسیون دنج در خانه برای نوشیدن قهوه و چای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون دنج در خانه برای نوشیدن قهوه و چای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید