خبرنگاران مربی تیم فوتبال شاهین بوشهر: بازیکنان جدید خریداری می کنیم

به گزارش مجله پیکورو، آستارا - خبرنگاران - مربی تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت: چهار بازیکن جدید در سال نو خریداری خواهیم کرد و با استفاده از توان و ظرفیت بازیکنان، جزو مدعیان صعود به لیگ برتر خواهیم بود.

خبرنگاران مربی تیم فوتبال شاهین بوشهر: بازیکنان جدید خریداری می کنیم

به گزارش خبرنگار خبرنگاران؛ مهدی کریمیان روز یکشنبه بعد از پیروزی تیمش بر شهرداری آستارا در استادیوم وحدت این شهرستان اضافه کرد: پیش از بازی برابر شهرداری، بازی های قبلی این تیم را بارها آنالیز نموده بودیم و تیم شهرداری با وجود شایستگی و صدرنشینی در لیگ، از تیم شاهین مغلوب شد.

وی اظهار کرد: نقطه قوت تیم شهرداری ضربات آزاد است و ما آنها را کنترل و مهار کردیم و توانستیم در ضد حملات به سه امتیاز این بازی دست پیدا کنیم.

وی اعلام کرد: هزینه های تیم های شهرستانی در لیگ دسته اول کشور سرسام آور است و با توجه به تغییر و تحولات در فدراسیون فوتبال، امیدواریم از مزایای تبلیغات دور زمین بازی های خانگی خود بهره مند شویم.

سرمربی تیم شهرداری آستارا هم گفت: تیم شهرداری به مراتب بهتر از شاهین بوشهر بازی کرد و قبل از دریافت گل اول، بازیکنان ما چهار موقعیت گلزنی را از دست دادند.

سرانجام رافت اضافه کرد: پس از مصدومیت یکی از مدافعان تیم شهرداری، پزشک تیم وارد میدان شد و بازیکن مدافع ما را برای لحظاتی از بازی خارج کرد و این اقدام باعث تضعیف خط دفاعی و دریافت گل شد.

وی اظهار کرد: تمرینات تیم بعد از تعطیلات نوروز با تمام انرژی و توان شروع خواهد شد و از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ انتظار داریم امکان استفاده از تبلیغات دور زمین و درآمدزایی را برای تیم شهرداری فراهم نمایند.

ملاقات تیم های شهرداری آستارا و شاهین بوشهر در هفته هجدهم رقابت های لیگ دسته یک کشور در آستارا، با رجحان سه بر یک به نفع تیم بوشهر به سرانجام رسید.

در مسابقات فوتبال دسته یک کشور 18 تیم از جمله سه تیم ملوان انزلی، چوکای تالش و شهرداری آستارا از گیلان حضور دارند و پس از انجام 34 بازی، تیم های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیست و یکم را برای سال 1400 کسب خواهند کرد و 2 تیم انتهای جدول راهی لیگ دسته دوم خواهند شد.

بندر مرزی آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع و سه هزار و 500 ورزشکار در این شهرستان ساماندهی شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 فروردین 1400 بروزرسانی: 20 فروردین 1400 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1525

به "خبرنگاران مربی تیم فوتبال شاهین بوشهر: بازیکنان جدید خریداری می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مربی تیم فوتبال شاهین بوشهر: بازیکنان جدید خریداری می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید