خانه هنرمندان ایران میزبان سه نمایشگاه شد

به گزارش مجله پیکورو، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده و گزارش های منتشر شده، خانه هنرمندان ایران میزبان سه نمایشگاه شد.

خانه هنرمندان ایران میزبان سه نمایشگاه شد

گالری پاییز، زمستان و استاد ممیز خانه هنرمندان ایران از روز آدینه 7 مرداد میزبان سه نمایشگاه می گردد.

نمایشگاه نقاشی بچه ها کار و حاشیه نشین با عنوان ماهی سیاه کوچولو به همت نیروان رضایی در گالری زمستان خانه هنرمندان ایران برگزار می گردد.

این نمایشگاه شامل 70 اثر از 40 کودک پنج تا دوازده ساله است که براساس داستان های ماهی سیاه کوچولو صمد بهرنگی کشیده شده است.

بچه ها کار و حاشیه نشین طی 12 جلسه در کارگاه پرورش خلاقیت که تحت نظر گروه هوای تازه امروز و با همکاری موسسه کوشا برگزار میشد، آموزش دیدند و آثار نمایشگاه ماهی سیاه کوچولو حاصل همین کارگاه است.

همزمان با نمایشگاه ماهی سیاه کوچولو کتابی با همین عنوان رونمایی خواهد شد که نقاشی های این بچه ها در آن چاپ شده است.

بعلاوه به همت صفورا استکی، گالری استاد ممیز میزبان نمایشگاه دیگری با عنوان احیا هنر پرده کشی و نقاشی قهوه خانه برگزار می گردد.

در این نمایشگاه آثاری از مهدی طالع نیا که شامل انواع مختلف پرده های درویشی است، به نمایش درمی آید.

نمایشگاه چیدمان آثار سمیرا محمدقلی با عنوان نیم در گالری پاییز برپا می گردد؛ این رویداد ادامه ای بر نمایشگاه تمدن زخم است که او پیش از این در آذر سال گذشته برگزار نموده بود.

نیم روزمرگی های زنانه را به نمایش میگذارد و سنت های اشتباه و باورهای رایج درباره زنان در همه جای دنیا را به چالش می کشد.

نمایشگاه های ماهی سیاه کوچولو، احیای هنر پرده کشی و نقاشی قهوه خانه و چیدمان آثار نیم از 7 تا 14 مرداد (بجز روزهای شنبه) از ساعت 15 تا 20 میزبان علاقمندان هستند.

بعلاوه افتتاحیه نمایشگاه احیا هنر پرده کشی و نقاشی قهوه خانه ساعت 16 روز آدینه 7 مرداد و افتتاحیه نمایشگاه ماهی سیاه کوچولو و نیم ساعت 17 همان روز در خانه هنرمندان ایران به نشانی تهران، خیابان طالقانی، خیابان موسوی شمالی (فرصت)، ضلع جنوبی باغ هنر برگزار می گردد.

منبع: همگردی
انتشار: 10 مرداد 1401 بروزرسانی: 10 مرداد 1401 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 2088

به "خانه هنرمندان ایران میزبان سه نمایشگاه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه هنرمندان ایران میزبان سه نمایشگاه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید