ثبت نام مسکن ملی ؛ نوبت تهرانی ها شد

به گزارش مجله پیکورو، با ایجاد سامانه پیامکی طرح اقدام ملی مسکن در روز چهارشنبه 21 اسفند ماه حدود 99 هزار متقاضی به وسیله پیامک اقدام به نام نویسی کردند.

ثبت نام مسکن ملی ؛ نوبت تهرانی ها شد

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت فلزی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

براساس اعلام وزارت راه وشهرسازی ثبت نام مسکن ملی تهران شنبه 24 اسفند ساعت 10 صبح شروع خواهد شد و تا ساعت 24 یکشنبه 25 اسفندماه ادامه خواهد یافت.

به گزارش خبرنگاران ثبت نام استان های گروه چهارم مسکن ملی شامل شامل تهران، سمنان، قم و آذربایجان شرقی است که شهرهای جدید این استان ها را نیز شامل می گردد.

با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و ممانعت از مراجعه متقاضیان به کافی نت ها وزارت راه و شهرسازی روز چهارشنبه 21 اسفند ماه علاوه بر امکان ثبت نام به وسیله سایت که از قبل فراهم بود، سامانه پیامکی ایجاد و مهلت نام نویسی در 17 استان را تا ساعت 24 روز چهارشنبه تمدید کرد.

پس از معرفی سرشماره برای ارسال پیامک تا ساعت 18 روز چهارشنبه بیش از 348 هزار نفر ثبت نام نموده اند که از این تعداد 98 هزار و 809 نفر به وسیله پیامک بوده است. در ثبت نام مسکن ملی تهران نیز متقاضیان با ارسال کد ملی خود به وسیله پیامک به شماره 300073640 درخواست خود را برای طرح اقدام ملی مسکن ثبت می نمایند که همین اقدام به منزله ثبت نام اولیه آنها خواهد بود.استان های گروه دوم مرحله دوم شامل 17 استانِ ایلام، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، زنجان، قزوین، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، کردستان، یزد، لرستان، هرمزگان، همدان، مازندران، گیلان و گلستان بود که نام نویسی متقاضیان در طرح اقدام ملی این استان ها در ساعت 24 روز چهارشنبه به انتها رسید.منبع: پیام دلتا
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 786

به "ثبت نام مسکن ملی ؛ نوبت تهرانی ها شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام مسکن ملی ؛ نوبت تهرانی ها شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید