پیش بینی شرایط هوا طی دو روز آینده

به گزارش مجله پیکورو، رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار باران در بعضی استان ها و کاهش دما در شمال کشور اطلاع داد.

پیش بینی شرایط هوا طی دو روز آینده

به گزارش ایسنا، صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: روز های سه شنبه و چهارشنبه (20 و 21 تیرماه) در استان های ساحلی خزر، اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می گردد. این شرایط سه شنبه در شمال آذربایجان شرقی و غربی و چهارشنبه در خراسان شمالی نیز پیش بینی می. گردد. شدت بارش در این دو روز در استان گیلان خواهد بود.

وی اضافه نمود: پنجشنبه و آدینه (22 و 23 تیرماه) در ارتفاعات البرز مرکزی و بارش پراکنده و شنبه (24 تیرماه) در بعضی نقاط شمال غرب و شمال شرق رگبار و رعد و برق پیش بینی می گردد.

ضیاییان در ادامه گفت: سه شنبه در استان های ساحلی خزر و اردبیل و چهارشنبه در خراسان شمالی کاهش دما رخ خواهد داد. در این دو روز در جنوب سیستان و بلوچستان نیز در ساعات بعد از ظهر رگبار پراکنده پیش بینی می گردد.

وی اضافه نمود: از اواخر سه شنبه تا آدینه در شمال شرق و شرق کشور وزش باد شدید و گردوخاک و در منطقه زابل توفان گردوخاک پیش بینی می گردد. دامنه های جنوبی البرز مرکزی و شرقی، بخش هایی از مرکز و جنوب غرب کشور نیز در دو روز آینده در بعضی ساعات با وزش باد شدید و در نقاط مستعد با گردوخاک روبرو خواهند بود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اضافه نمود: دریای خزر روز های سه شنبه تا پنجشنبه و خلیج فارس در روز پنجشنبه مواج پیش بینی می گردد.

ضیاییان در سرانجام درباره شرایط جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (21 تیر) صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد با حداقل دمای 28 و حداکثر دمای 39 درجه سانتیگراد و روز پنجشنبه (22 تیر) صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد با حداقل دمای 26 و حداکثر دمای 38 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 20 تیر 1402 بروزرسانی: 20 تیر 1402 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 2248

به "پیش بینی شرایط هوا طی دو روز آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی شرایط هوا طی دو روز آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید