ترامپ در هانوی: بهترین تجهیزات نظامی دنیا را داریم از ما بخرید!

به گزارش مجله پیکورو، چند ساعت قبل از برگزاری دومین دیدار برنامه ریزی شده رییس جمهور آمریکا با رهبر کره شمالی، روسای جمهور آمریکا و ویتنام امروز (چهارشنبه) در هانوی با یکدیگر دیدار کردند.

ترامپ در هانوی: بهترین تجهیزات نظامی دنیا را داریم از ما بخرید!

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

به گزارش خبرنگاران، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و ون فو ترانگ، همتای ویتنامی اش که دبیرکل حزب حاکم کمونیست نیز محسوب می گردد، در کاخ ریاست جمهوری با یکدیگر دیدار و توافق های تجاری مهمی امضا کردند.

وی در دیدار با ون شین فوک، نخست وزیر ویتنام نیز از پیشرفت های ایجاد شده در توسعه مالی ویتنام تقدیر کرد و گفت: ما به دنیا نشان دادیم که شما در این دوران کوتاه کار بزرگی در ویتنام انجام دادید. به شما به خاطر کار خارق العاده ای که انجام دادید تبریک می گویم چیزی که بر همگان کاملا عیان است. به همه ویتنامی ها تبریک می گویم. ویتنام باید به خود ببالد.

ترامپ همچنین گفت که از توافق های تجاری که به امضای دو طرف رسیده استقبال می نماید و همچنین از کاهش کسری تجاری آمریکا و ویتنام خرسند است.

رئیس جمهور آمریکا اضافه نمود: از این حقیقت که که شما به دنبال خرید تجهیزات نظامی ما هستید خرسندم. ما بهترین تجهیزات نظامی در دنیا را داریم از جت های جنگنده تا موشک و راکت هر چه شما بخواهید.

ون شین فوک، نخست وزیر ویتنام نیز در دیدار با ترامپ ضمن تشکر از وی برای انتخاب کشورش به عنوان میزبان این نشست عالی رتبه خلع سلاح هسته ای گفت: از اینکه ویتنام را برای دومین نشست خود انتخاب کردید ممنونم. ما با آمریکا و کره شمالی برای برگزاری پیروز این نشست همکاری نزدیکی داشتیم.

وی همچنین بر عزم دولتش در گسترش روابط دوجانبه تاکید نمود و گفت: ما به گسترش همکاری دوجانبه بخصوص دربخش تجاری ادامه می دهیم.

امروز عصر قرار است ترامپ با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در هتل متروپل هانوی دیدار کند.

این دیدار هشت ماه پس از نخستین دیدار ترامپ با کیم جونگ اون در سنگاپور برگزار می گردد و در جریان آن قرار است این دو رهبر درباره کوشش ها برای خلع تسلیحات اتمی کره شمالی مذاکره نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 دی 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 574

به "ترامپ در هانوی: بهترین تجهیزات نظامی دنیا را داریم از ما بخرید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ در هانوی: بهترین تجهیزات نظامی دنیا را داریم از ما بخرید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید