برگزاری آنلاین امتحانات مراکز علمی کاربردی استان سمنان به وسیله سامانه آزمون جهاددانشگاهی

به گزارش مجله پیکورو، خبرنگاران/سمنان رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سمنان از برگزاری تمام امتحانات دروس نظری مراکز علمی کاربردی استان به صورت غیرحضوری و آنلاین اطلاع داد.

برگزاری آنلاین امتحانات مراکز علمی کاربردی استان سمنان به وسیله سامانه آزمون جهاددانشگاهی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

محمد تقی قربانیان در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری کلاس های مجازی و حضوری مراکز علمی کاربردی استان سمنان با حفظ پروتکل های بهداشت، گفت: براساس دستور العمل ارسالی از سوی ستاد دانشگاه جامع دو نوع روش در برگزاری امتحانات پیش روی ما است.

وی ادامه داد: طبق این دستورالعمل، امتحانات دروس نظری و عملی به دو روش شامل روش حضوری با اخذ مجوز از ستاد کرونای استان و روش غیر حضوری و مجازی برگزار خواهد شد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سمنان گفت: برگزاری آزمون های نظری در کلیه مراکز علمی کاربردی استان به صورت غیر حضوری پیشنهاد می گردد و با توجه به سابقه خوب جهاددانشگاهی استان سمنان در برگزاری دوره های آموزشی آنلاین در زمان شیوع کرونا، پیشنهاد شد مراکز علمی کاربردی استان از سامانه جهاد دانشگاهی استفاده نمایند.

قربانیان اظهار کرد: آزمون دروس عملی و بخش عملی دروس نظری نیز به صورت حضوری و با حفظ دستور العمل های بهداشتی و رعایت فاصله گزاری برگزار می گردد.

وی از تفویض اختیار به استان ها برای تصمیم گیری در مورد نحوه برگزاری امتحانات برای دروس نظری و بخش نظری دروس نظری - عملی اطلاع داد و اعلام نمود: دستورالعمل و راهنمای برگزاری امتحانات انتها نیمسال دوم سال تحصیلی 99-98 دانشگاه جامع علمی کاربردی، از سوی معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور به روسا و سرپرستان واحدهای استانی این دانشگاه ابلاغ شده است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سمنان تأکید کرد: رعایت حداقل واحدهای انتخابی دانشجویان، مرخصی و سنوات تحصیلی، پوشش کامل سرفصل دروس، اولویت برگزاری حضوری امتحانات، رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، الزام تهیه و استفاده از تجهیزات فردی برای کارکنان و مراقبان، شرایط برگزاری محل آزمون و... از جمله موارد قید شده در این دستورالعمل است.

قربانیان ضمن تاکید بر ضرورت حفظ سلامتی دانشجویان و رعایت پروتکل های بهداشتی بر رعایت استاندارد های آموزشی بر برگزاری امتحانات با حفظ اعتبار و سلامت، در تمام مراکز علمی کاربردی استان سمنان تاکید نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1087

به "برگزاری آنلاین امتحانات مراکز علمی کاربردی استان سمنان به وسیله سامانه آزمون جهاددانشگاهی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری آنلاین امتحانات مراکز علمی کاربردی استان سمنان به وسیله سامانه آزمون جهاددانشگاهی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید