برنامه ریزی برای جبران عقب ماندگی آموزش و پرورش

به گزارش مجله پیکورو، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: عقب ماندگی آموزش و پرورش استان با برنامه ریزی های انجام شده به مرور زمان جبران خواهد شد.

برنامه ریزی برای جبران عقب ماندگی آموزش و پرورش

حمیدی نژاد گفت: عقب ماندگی آموزش و پرورش استان با برنامه ریزی های اجرا شده به مرور زمان جبران خواهد شد و به ریز مسائل و مسائل تمام مدارس سطح استان برسی شده است و آموزش و پرورش خوزستان توسعه خواهد یافت.

او می گوید: 98 درصد کتاب های سال تحصیلی تازه در بین مدارس شهرستان اندیمشک توزیع شده است و 100درصد کلاس بندی مدارس شهرستان اندیمشک اجرا شده است و ما نگرانی در این زمینه نداریم

او گفت: کمبود قابل توجه ای در فضای آموزشی و سخت افزاری در اندیمشک وجود ندارد و باید از مسولین این شهرستان که نگاه ویژه به آموزش و پرورش دارند تقدیر کرد و کمبود ها و مسائل نرم افزاری مدارس اندیمشک نیز رفع خواهند شد.

به گفته او با یاری مسولین بخشی از مسائل و مسائل زمین های چمن و سالن های ورزشی و تجهیزات آموزش رفع خواهد شد و در مهر ماه تجهیزات تازه با این اماکن و فضای آموزشی اضاف خواهد شد.

این مقام مسئول با تاکید بر استفاده از مربیان پرورشی کار اماد و مجرب در مدارس و کوشش در جهت افزایش کیفیت آموزش در مدارس سطح خوزستان گفت: در کنار آموزش در مدارس باید به ورزش در مدارس نیز توجه ویژه ای صورت گیرد.

خبرنگاران خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 شهریور 1401 بروزرسانی: 23 شهریور 1401 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 2117

به "برنامه ریزی برای جبران عقب ماندگی آموزش و پرورش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه ریزی برای جبران عقب ماندگی آموزش و پرورش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید