اف بی آی به مدعیان تقلب: مدرک رو کنید

به گزارش مجله پیکورو، خبرنگاران : شماری از نزدیکان دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا می گویند، دفتر تحقیقات فدرال (اف بی آی) از آن ها خواسته شواهد مربوط به ادعای تقلب در انتخابات را ارائه نمایند.

اف بی آی به مدعیان تقلب: مدرک رو کنید

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، خبرگزاری اسپوتنیک بیان کرد، مت برینارد تحلیلگر آماری ستاد انتخاباتی ترامپ در سال 2016 که مدعی تقلب در انتخابات سال جاری است، در پیامی توییتری نوشت: اف بی آی به صورت فعالانه و مستقیماً از پروژه صحت هویت رأی دهندگان درخواست نموده یافته های خود را درباره برگه های رأی غیرقانونی ارائه نمایند.

او در ادامه نوشت: تا روز سه شنبه، تمامی داده ها شامل اسامی، آدرس ها، شماره تلفن ها و غیره را به این آژانس تحویل خواهیم داد.

برینارد اخیراً در مصاحبه ای مدعی شده بود، گروهی که برای آنالیز صحت انتخابات تشکیل داده دریافته اند بعضی افراد در چند ایالت رأی داده اند.

فیلیپ کلاین مدیر پروژه آمیستاد که به آنالیز صحت انتخابات می پردازد نیز مدعی است به صورت بالقوه صدها هزار برگه رأی مشکل دار وجود دارد.

کلاین در پیامی توییتری تأیید کرد اف بی آی به دنبال دسترسی به مدارکی است که نشان می دهد در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا تقلب اجرا شده است.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 9 دی 1399 بروزرسانی: 9 دی 1399 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1330

به "اف بی آی به مدعیان تقلب: مدرک رو کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اف بی آی به مدعیان تقلب: مدرک رو کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید