آمار مبتلایان ویروس کرونا در هند از 500 هزار نفر گذشت

به گزارش مجله پیکورو، دولت هند گفت که تنها در 24 ساعت گذشته 17 هزار مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در این کشور ثبت شده است. به این ترتیب با احتساب آمار جدید، شمار کل مبتلایان به کووید19 در هند تا بامداد شنبه به بیش از 509 هزار نفر رسید.

آمار مبتلایان ویروس کرونا در هند از 500 هزار نفر گذشت

تا کنون بیش از 15 هزار و 600 نفر نیز در این کشور در اثر ابتلا به این بیماری جان باخته اند.

هند هم اکنون در جدول جهانی رده بندی کشورهای درگیر با بحران کرونا، پس از ایالات متحده آمریکا، برزیل و روسیه رتبۀ چهارم را دارد و بنا بر اعلام دهلی نو، میزان آلودگی در شهرهای بزرگ هند از جمله پایتخت، بطور قابل توجهی رو به افزایش است.

ایالات متحده آمریکا با بیش از 2 میلیون و 552 هزار مبتلا و بیش از 127 هزار قربانی در صدر این جدول واقع شده است.

پیش بینی آن دسته از کارشناسان بهداشت که به دولت هند مشاوره می دهند، آن است که طی روزهای پیش رو بر شمار مبتلایان به این ویروس بطور قابل توجهی اضافه شود. بر این اساس آنها به دولت فدرال توصیه کرده اند که تلاش برای کاهش مرگ و میر ناشی از این بیماری را در اولویت کاری خود قرار دهد.

یک گروه مطالعات کووید19 به سرپرستی بهرامار موخرجه، استاد بیولوژی دانشگاه میشیگان پیش بینی کرده است که شمار مبتلایان به ویروس کرونا در هند تا 15 ژوئیه (25 تیر) به حدود 770 هزار تا 925 هزار بیمار برسد.

پیش بینی ها مبنی بر گسترش سطح عفونت های این ویروس در هند، دولت مرکزی را بر آن داشته تا در برخی از شهرهای بزرگ از جمله دهلی نو، بیمارستان های موقتی را هر کدام با هزار تخت خواب برای قرنطینه و درمان مبتلایان دایر کند.

هند برای راه اندازی این بیمارستان ها، ارتش را به خدمت گرفته و استفاده از تیم های پزشکی ارتش را نیز برای درمان بیماران کووید19 در سراسر کشور آغاز کرده است.،یورونیوز

اخبار ویروس کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 15 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1091

به "آمار مبتلایان ویروس کرونا در هند از 500 هزار نفر گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار مبتلایان ویروس کرونا در هند از 500 هزار نفر گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید