HBO اشتباهی لیگ عدالت اسنایدر را جای تام و جری پخش کرد!

به گزارش مجله پیکورو، HBO مکس به اشتباه برای تماشاگران لایو اکشن تام و جری، فیلم لیگ عدالت زک اسنایدر را پخش کرده و برخی از کاربران توانسته اند چند دقیقه ابتدایی این فیلم ابرقهرمانی را تماشا کنند.

HBO اشتباهی لیگ عدالت اسنایدر را جای تام و جری پخش کرد!

بر اساس برخی گزارش های روز گذشته برای تعدادی از مشترکان سرویس آنلاین HBO بخش هایی از فیلم لیگ عدالت زک اسنایدر پخش شده است. مثلا شخصی با نام کاربری داگ (Doug) در توئیتر اعلام کرده هنگامی که قصد داشته فیلم جدید تام و جری را ببیند، قسمت های ابتدایی لیگ عدالت زک اسنایدر برای او پخش شده است. البته برادران وارنر خیلی زود به این مشکل رسیدگی کردند و هم اکنون چنین خطایی رخ نمی دهد. هرچند داگ ادعا می کند لیگ عدالت زک اسنایدر بیش از یک ساعت در دسترس بوده، اما وانر مدیا در بیانیه خود در این خصوص آورده است: لیگ عدالت زک اسنایدر کات زمان کوتاهی در HBO مکس قابل تماشا بود، اما پس از چند دقیقه مشکل رفع شد. نسخه زک اسنایدر لیگ عدالت قرار است به طور رسمی در تاریخ 28 اسفند (18 مارس) منتشر شود.

  • بتمن در لیگ عدالت اسنایدر قدرتمند تر از نسخه های قبلی است

در سال 2014 کارگردانی فیلم لیگ عدالت به زک اسنایدر سپرده شد و در اواخر سال 2016 فیلم برداری آن به خاتمه رسید، اما اسنایدر به خاطر خودکشی دخترش پروژه را ترک کرد و جاس ویدون جایگزین وی شد تا مراحل پس تولید و باز فیلم برداری را انجام دهد. ویدون و وارنر تغییرات بسیار زیادی در فیلم ایجاد کردند و نتیجه نهایی و نسخه اکران شده در سال 2017 طرفداران را ناامید کرد. به خاطر بازخوردهای منفی لیگ عدالت، برادران وانر تصمیم گرفت نسخه تأیید شده زک اسنایدر را با عنوان لیگ عدالت زک اسنایدر در سال 2021 و از طریق سرویس استریم HBO مکس منتشر کند. این فیلم تدوین مخصوص اسنایدر را دارد و صحنه هایی به آن اضافه شده است.

مثلا در تریلر اخیر لیگ عدالت زک اسنایدر صحنه ای از شخصیت بتمن وجود داشت که نشان می دهد در این نسخه روی مهارت های رزمی و قدرت فیزیکی او تمرکز بیشتری شده است. بر اساس تریلر، در این فیلم برای هر یک از اعضای تیم، صحنه هایی ویژه با مرکزیت آن شخصیت وجود خواهد داشت.

منبع: Variety

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 فروردین 1400 بروزرسانی: 8 فروردین 1400 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1502

به "HBO اشتباهی لیگ عدالت اسنایدر را جای تام و جری پخش کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "HBO اشتباهی لیگ عدالت اسنایدر را جای تام و جری پخش کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید