36 مدل کابینت سفید و چوبی آشپزخانه مدرن [در سال تازه]

به گزارش مجله پیکورو، مدل کابینت چوبی در آشپزخانه های امروزی همواره برترین نتیجه را در ظاهر دکوراسیون نه تنها آشپزخانه، بلکه تمام خانه خواهد داشت. اگر شما هم بدنبال ایجاد ظاهری شیک، صاف و پاکیزه می گشت برترین گزینه پیش روی شما استفاده از مواد طبیعی با رنگ روشن است. رنگ روشن مزیت بزرگی دارد و آن هماهنگ شدن آسان و مناسب با بسیاری از طرح ها و دکوراسیون ها در آشپزخانه است همچنین اگر در آینده تصمیم به تغییر حالت و رنگ دکوراسیون خود گرفتید به راحتی هر چه تمام تر می توانید این کار را انجام بدهید.

36 مدل کابینت سفید و چوبی آشپزخانه مدرن [در سال تازه]

از نظر طراحان داخلی برترین و زیباترین کابینت های جهان بیشتر مدل های چوبی است.کابینت های چوبی در بیشتر سبک های دکوراسیون داخلی مثل سبک کلاسیک و مدرن طرح های بسیار زیبایی به خود میگیرند. بدلیل تنوع در رنگ و طرح کابینت های چوبی میتوانید با توجه به سلیقه شخصی خود مدلی که از نظر شما زیباست و مناسب سبک خانه شما است را انتخاب کنید.بیشتر خانه دار ها وقتی قصد ایجاد تنوع در دکوراسیون آشپزخانه را دارند اولین چیزی که تغیر میدهند کابینت ها است و بیشتر از کابینت های چوبی استفاده مینمایند. این نوع کابینت ها با استفاده از چوب طبیعی همراه با بافت و گره های ساده و پیچیده از چوب تهیه میشوند. و فضای زیبا و شگفت انگیزی نه تنها در آشپزخانه بلکه در تمامی دکوراسیون خانه به وجود می آورند. استفاده از کابینت های چوبی به رنگ سفید باعث میگردد یک آشپزخانه به محیطی شاد و زیبا داشته باشید.

بافت هیچ درختی شبیه هم نیست . زیبایی منحصر به فرد و شیکی چوب های طبیعی با هر برش کاملا فرق دارد. کابینت ساز ها سعی مینمایند از چوب هایی برای ساخت کابینت استفاده مینمایند که هم جنس کابینت ها را بهتر کند و هم یک کابینت زیبا و شیکی را طراحی نمایند.بدلیل ساخت کابینت ها از چوب این کابینت ها زیبایی بیشتر نسبت به سایر کابینت ها دارند. بیشتر افراد از کابینت های ام دی اف و های گلاس و استیل استفاده مینمایند. داشتن دکوراسیون چوبی زیبایی خاصی به محیط میبخشد و محیط را از بی روحی در می آورد.کابینت های چوبی با جنس و رنگ های مختلفی ساخته میشوند میتوانید با انتخاب درست کابینت محیط شیک و زیبایی برای دکوراسیون آشپزخانه خود درست کنید.

در این مطلب با 20 نمونه از آشپزخانه هایی با کابینت های سفید و چوبی آشنا خواهید شد که هر کدام تعریف جدیدی از ترکیب رنگ سفید و چوب طبیعی ارائه می دهند.

نکته جالب و سوال برانگیز اینجاست که چگونه طراحان می توانند با استفاده از یک ترکیب ساده، چنین محدوده وسیعی از طرح ها و استایل های منحصربفرد را در آشپزخانه ها بوجود آورند. در برخی مدل ها حتی از ترکیب پالت های رنگی روشن و تیره - از تم های ارگانیک گرفته تا فوق مدرن - استفاده شده است تا محدوده وسیعی از سلایق افراد مختلف پوشش داده گردد.

توجه داشته باشید که طرح های مینمالیستی و کمینه گرا همواره در آشپزخانه ها مناسب و سودمند خواهد بود. همانطور که در شکل زیر مشاهده می کنید آشپزخانه زیر از فضای ذخیره سازی بسیار مناسبی برخوردار است که می تواند احتیاج هر خانه داری را در این زمینه رفع نماید. استفاده از سقف کوتاه در اتاقی که از پنجره در آن خبری نیست می تواند فضا را بسیار تاریک کند اما استفاده از رنگ سفید در کنار مواد طبیعی به رنگ روشن این مشکل را کاملا رفع می نماید.

منبع: اتاق
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1756

به "36 مدل کابینت سفید و چوبی آشپزخانه مدرن [در سال تازه]" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "36 مدل کابینت سفید و چوبی آشپزخانه مدرن [در سال تازه]"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید