23 مسافر ایتالیایی جام جهانی تعیین شدند

به گزارش مجله پیکورو، خبرنگاران: سرمربی آتزوری فهرست نهایی ملی پوشان ایتالیا برای حضور در بیستمین دوره از رقابت های جام جهانی را اعلام نمود.

23 مسافر ایتالیایی جام جهانی تعیین شدند

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، چزاره پراندلی اسامی 23 بازیکن خود را که یک هفته دیگر همراه با او برزیل سفر می نمایند تعیین کرد که در این فهرست نسبت به فهرست اولیه تغییرات غیرمنتظره ای اتفاق افتاده است.

پراندلی جوزپه روسی، مهاجم تیم فیورنتینا را کنار گذاشته است و ترجیح داده به جای او لورنزو اینسینیه، مهاجم تیم ناپولی را با خود به برزیل ببرد. پراندلی همچنین روی نام بازیکن جوان و با استعدادی مانند ماتیا دسترو، هافبک هجومی تیم رم خط کشیده است اما بازیکن کهنه کار و پا به سن گذاشته ای مانند آنتونیو کاسانو را در فهرست تیمش حفظ نموده است.

در خط دفاع در حالی که بازیکنانی مانند مانوئل پاسکوال، کریستین ماجو و آندره آ رانوکیا حذف شده اند، متئو دارمیان، مدافع تیم تورینو که تعیین بود با عملکرد خوب خود دربازی محبت آمیز برابر ایرلند، پراندلی را تحت تأثیر قرار داده است، در فهرست نهایی قرار گرفته است. در این میان اما رانوکیا تا آخرین روز در اردوی ایتالیا خواهد ماند و نقش بازیکن ذخیره را ایفا می نماید.

در خصوص خط میانی هم مارکو وراتی یکی از بازیکنان فهرست نهایی است که حتی حضورش در فهرست اولیه هم با حرف و حدیث هایی همراه بود. البته در حقیقت مصدومیت ریکاردو مونتولیوو، هافبک میلان در بازی برابر ایرلند پراندلی را مجبور کرد که وراتی را در جمع شاگردانش قرار دهد. آلبرتو آکوییلانی یکی دیگر از 23 بازیکن نهایی آتزوری است و این در حالی است که او در بازی شنبه شب برابر ایرلند از ناحیه سر آسیبی جدی دید و به بیمارستان منتقل شد.

فهرست نهایی بازیکنان ایتالیا به توضیح زیر است:

دروازه بان ها: بوفون (یوونتوس)، پرین (جنوا) و سیریگو (پاری سن ژرمن)

مدافعان: آباته (میلان)، بارزاگلی، بونوچی و کیه لینی (هرسه از یوونتوس)، دارمیان (تورینو)، دی شیلیو (میلان) و پالتا (پارما)

هافبک ها: آکوییلانی (فیورنتینا)، کاندروا (لاتزیو)، دروسی (رم)، مارکیزیو و پیرلو (یوونتوس)، تیاگو موتا و وراتی (پاری سن ژرمن) و پارولو (پارما)

مهاجمان: بالوتلی (میلان)، کاسانو (پارما)، ایموبیله و چرچی (تورینو) و اینسینیه (ناپولی)

تیم ملی ایتالیا که در جام جهانی 2014 با تیم های ملی انگلیس، اروگوئه و کاستاریکا همگروه است، چهارشنبه هفته جاری در آخرین بازی تدارکاتی خود در خانه پیش از سفر به برزیل به مصاف لوکزامبورگ می رود.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 406

به "23 مسافر ایتالیایی جام جهانی تعیین شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "23 مسافر ایتالیایی جام جهانی تعیین شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید