پیرلو در تدارک وداع با تیم ملی ایتالیا

به گزارش مجله پیکورو، خبرنگاران: هافبک توانمند تیم ملی ایتالیا میخواهد در خاتمه رقابت های جام جهانی 2014 برزیل برای همواره از حضور در عرصه فوتبال ملی کناره گیری کند.

پیرلو در تدارک وداع با تیم ملی ایتالیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، آندرا پیرلو که خود را به همراه سایر ملی پوشان ایتالیا برای جدال حساس برابر انگلیس آماده می نماید در کنفرانسی خبری رسماً خاطرنشان کرد در پایان جام جهانی 2014 برای همواره به فوتبال ملی اش پایان خواهد داد.

هافبک تکنیکی یوونتوس که در سال 2006 به همراه آتزوری به عنوان قهرمانی جام جهانی دست پیدا نموده است، گفت: همانطور که قبلاً هم گفتم همچنان در فکر اعلام بازنشستگی از فوتبال ملی پس از پایان جام جهانی 2014 هستم. بدون تردید جوانانی هستند که جای من را در تیم ملی پر نمایند. با این حال اگر احتیاج باشد که پس از جام جهانی باز هم به تیم ملی یاری کنم هیچ مسئله ای برای این کار نخواهم داشت.

پیرلو در ادامه اضافه نمود: اگر قرار باشد ملی پوش باشم اما به من بازی نرسد عصبی می شوم و ترجیح می دهم که در خانه بمانم تا اینکه در تمرینات تیم ملی باشم.

هافبک پیشین میلان همچنین در پاسخ به خبرنگاری که نظرش را در خصوص قهرمانی ایتالیا در جام جهانی 2014 جویا شد، گفت: آیا ایتالیا می تواند قهرمان جام جهانی گردد؟ بدون تردید هدف همه ما در تیم این است. زمانی که بازی می کنیم فقط در فکر پیروزی و فزونی هستیم. بدون تردید هدف ایتالیا تنها صعود از گروه نیست، بلکه هدف ما رسیدن به افتخار بزرگتری است که آتزوری آن را می خواهد.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 408

به "پیرلو در تدارک وداع با تیم ملی ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیرلو در تدارک وداع با تیم ملی ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید