خانه یاران اشکان دژاگه پذیرای تیم ملی ایتالیا

به گزارش مجله پیکورو، خبرنگاران: فدراسیون فوتبال ایتالیا نام حریف بعدی تیم ملی این کشور در بازی محبت آمیز ای که پیش از حضور در جام جهانی 2014 برزیل انجام می گردد را تعیین کرد.

خانه یاران اشکان دژاگه پذیرای تیم ملی ایتالیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی ایتالیا برای افزایش آمادگی خود جهت حضور در رقابت های جام جهانی 2014، در دیداری تدارکاتی در استادیوم کریون کاتیج شهر لندن، استادیوم تیم فولام انگلیس که اشکان دژاگه برای آن توپ می زند، به مصاف تیم ملی ایرلند جنوبی می رود.

جدال محبت آمیز تیم ملی ایتالیا با ایرلند جنوبی که بازی تدارکاتی ما قبل آخر آتزوری پیش از حضور در جام جهانی 2014 است، در شرایطی برگزار خواهد شد که لاجوردی پوشان 2 هفته پیش در دیداری محبت آمیز در شهر مادرید با نتیجه یک بر صفر به تیم ملی اسپانیا، قهرمان جام جهانی 2010 و یورو 2012 باختند.

طبق اعلام فدراسیون فوتبال ایتالیا بازی تیم ملی این کشور و ایرلند جنوبی 31 ماه مه (10 خرداد) برگزار می گردد و 4 روز پس از آن شاگردان چزاره پراندلی، در آخرین بازی تدارکاتی خود به مصاف لوکزامبورگ می روند.

استادیوم کریون کاتیج لندن در حالی میزبان بازی تیم ملی ایتالیا و ایرلندجنوبی خواهد بود که 6 ماه پیش نیز محل برگزاری دیدار محبت آمیز لاجوردی پوشان و تیم ملی نیجریه بود، دیداری که با تساوی 2-2 به انتها رسید.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 385

به "خانه یاران اشکان دژاگه پذیرای تیم ملی ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه یاران اشکان دژاگه پذیرای تیم ملی ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید