یزدانی جیمز گرین آمریکایی را مجبور به خداحافظی کرد

به گزارش مجله پیکورو، جیمز گرین آزادکار حرفه ای تیم ملی کشتی آمریکا قرار است به عنوان کمک مربی بیل زادیک سرمربی تیم ملی کشتی آمریکا را کمک کند.

یزدانی جیمز گرین آمریکایی را مجبور به خداحافظی کرد

زادیک سرمربی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا گفت: بسیار هیجان زده هستم که جیمز گرین را به عنوان مربی توسعه ملی خود به کادر تیم ملی اضافه می کنم. مطمئن هستم که جیمز تخصص و تجربه استثنایی خود در کشتی را در ادامه ارتقای گروه های سنی نخبه به کار خواهد گرفت. شخصیت قوی جیمز ظرفیت فوق العاده ای خواهد بود و بدون شک به او یاری می نماید تا به هر یک از ورزشکاران در حال رشد ما یاری کند تا به بالاترین توان انسانی و ورزشی خود برسند.

بعلاوه ریچ بندر، مدیر اجرایی فدراسیون کشتی آمریکا، گفت: کشتی ایالات متحده از استخدام جیمز گرین به عنوان مربی ملی توسعه سبک آزاد بسیار مسرور است. جیمز دانش و تجربه زیادی در کشتی به تیم ایالات متحده می آورد. ما مشتاق استقبال از جیمز و خانواده اش در کلرادو اسپرینگز، مرکز آموزشی المپیک و پارالمپیک ایالات متحده و کشتی ایالات متحده هستیم. مطمئن هستیم که جیمز تاثیر فوری بر برنامه توسعه خواهد داشت.

گرین کشتی گیر آمریکایی اسفند سال گذشته در فینال وزن 70 کیلوگرم رقابت های بینالمللی جام یاشاردوغو و در آخرین میدان رسمی خود مغلوب امیرمحمد یزدانی نماینده کشورمان شد.

او در نیمه نهایی وزن 70 کیلوگرم پیکار های کشتی آزاد قهرمانی سال 2015 در لاس وگاس آمریکا مغلوب حسن یزدانی شده بود. یزدانی در آن سال در فینال مغلوب ماگمد گاژی ماگمدوف روس شد.

منبع: فرارو
انتشار: 11 تیر 1401 بروزرسانی: 11 تیر 1401 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 2061

به "یزدانی جیمز گرین آمریکایی را مجبور به خداحافظی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یزدانی جیمز گرین آمریکایی را مجبور به خداحافظی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید