یاری 3 میلیارد دلاری چین برای مبارزه با همه گیری

به گزارش مجله پیکورو، چین ظرف سه سال آینده 3 میلیارد دلار برای یاری به کشورهای در حال توسعه به منظور مبارزه با کووید 19 تأمین می نماید.

یاری 3 میلیارد دلاری چین برای مبارزه با همه گیری

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از سی تی جی ان، شی جین پینگ، رئیس جمهور چین در اجلاس دنیای بهداشت به وسیله ویدئو کنفرانس گفت: چین ظرف سه سال آینده 3 میلیارد دلار برای یاری به کشورهای در حال توسعه برای مبارزه با بیماری همه گیر کووید 19 فراهم می نماید.

شی جین پینگ اضافه نمود: چین تا به امروز 300 میلیون دز واکسن کووید 19 در سراسر دنیا توزیع نموده و مقدار بیشتری را نیز در دسترس قرار خواده داد.

وی ادامه داد: چین از همکاری شرکت های فراوری نماینده واکسن با سایر کشورهای در حال توسعه در زمینه انتقال فناوری و فراوری واکسن حمایت می نماید.

رئیس جمهور چین خاطر نشان کرد: چین قبلاً حمایت خود را از چشم پوشی از حقوق ماکیت معنوی برای واکسن های کووید 19 اعلام نموده و امیدوار است که سازمان های بین المللی از جمله سازمان تجارت دنیای در اسرع وقت در خصوص این موضوع تصمیم بگیرند.

وی همچنین از ایجاد یک مجمع بین المللی برای همکاری مرتبط با واکسن حمایت کرد و از کشورهایی که واکسن کووید 19 فراوری نموده اند، شرکت های واکسن سازی و سایر ذینفعان دعوت کرد تا در خصوص نحوه پیشبرد توزیع عادلانه واکسن همفکری نمایند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 9 تیر 1400 بروزرسانی: 9 تیر 1400 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1659

به "یاری 3 میلیارد دلاری چین برای مبارزه با همه گیری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری 3 میلیارد دلاری چین برای مبارزه با همه گیری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید