کدام دانشگاه ها تا پایان ترم جاری حضوری می شوند؟

به گزارش مجله پیکورو، به گزارش خبرنگاران، علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درباره نحوه برگزاری ترم تحصیلی آینده اظهار کرد: برنامه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای حضوری شدن آموزش است، البته نه حضوری شدن به معنای پیش از کرونا بلکه تعریف جدیدی از ترکیبی شدن آموزش ها مطرح است.

کدام دانشگاه ها تا پایان ترم جاری حضوری می شوند؟

او اضافه کرد: با توجه به تجربیات خوبی که از آموزش های الکترونیکی در دانشگاه ها وجود دارد معتقدیم که این تجربه نباید مغفول بماند، بلکه باید در قالب آموزش های ترکیبی یعنی حضوری و مجازی مورد استفاده قرار بگیرد.

خاکی صدیق شرح داد: درحال حاضر دانشگاه ها زمینه حضور دانشجویان در دانشگاه ها را فراهم کرده اند. دانشگاه هایی مانند دانشگاه علمی کاربردی که مسئله ای از جهت خوابگاه، دانشجویان غیر بومی و … ندارند از 15 آبان آموزش های حضوری خود را آغاز کرد و سایر دانشگاه ها هم در حال برنامه ریزی آموزش های حضوری هستند.

معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درباره حضوری شدن دانشگاه ها در ترم جاری اظهار کرد: حضوری شدن آموزش ها از دانشگاه به دانشگاه فرق دارد، چرا که در منطقه ها مختلف کشور مستقر هستند و این موضوع بر عهده دانشگاه های مشخص استان هاست که مشخص می کنند و برنامه های خود را به وزارت علوم می فرستند، اما با توجه به زیر ساخت ها و موقعیتی که قرار گرفته اند، متنوع و فرق دارد.

منبع: خبرنگاران

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 23 آذر 1400 بروزرسانی: 23 آذر 1400 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1865

به "کدام دانشگاه ها تا پایان ترم جاری حضوری می شوند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام دانشگاه ها تا پایان ترم جاری حضوری می شوند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید