چیزها به دردبخور در شهر کتاب مرکزی

به گزارش مجله پیکورو، دومین نمایشگاه فروش آثار هنری پروژه چیزها، در شهر کتاب مرکزی و این بار با حضور 50 هنرمند که از گوشه گوشه کشور در یک جا کنار هم قرار گرفته اند با بیش از 500 اثر هنری شروع به کار نموده است.

چیزها به دردبخور در شهر کتاب مرکزی

به گزارش زمستان سال گذشته، عده ای دور هم جمع شدند تا به فروش آثار هنری 20 هنرمند حوزه تجسمی، آن هم بدون واسطه یاری نمایند. این شد که پروژه چیزها اسفند 1401، همان دم دم های عید برای نخستین بار در قالب یک حراج عیدانه در کافه آبان مؤسسه بهاران برگزار گردید و استقبال خوبی هم داشت. سال جاری اما دومین نمایشگاه فروش آثار هنری پروژه چیزها، در فضایی بزرگ تر و این بار با حضور 50 هنرمند که از گوشه گوشه کشور در یک جا کنار هم قرار گرفته اند با بیش از 500 اثر هنری شروع به کار نموده تا هنرمندانی که در طول این سال ها به واسطه نبودن سازوکار مالی نتوانسته اند فرصت رویارویی با مخاطب را بیابند، حالا رو در رو با هنردوستان به ارائه آثارشان بپردازند. به عبارت بهتر این نمایشگاه قرار است در حوزه فروش آثار هنری به یک بازار و اتاق فکر منصفانه، پویا و قابل اعتماد برای هنرمندان و خریداران بدل گردد.

بخش قابل توجهی از طبقه دوم شهر کتاب مرکزی، حالا در اختیار این هنرمندان است و آثاری مثل عکس، نقاشی، نقاشی خط، صنایع دستی، حجم و مجسمه و زیورآلات قرار است در این نمایشگاه به فروش برسد. خلاصه که در این نمایشگاه تنوعی از هنر نقاشی رئال تا عکاسی چیدمان شده را می توانید مشاهده کنید. در حوزه صنایع دستی هم هنرمندانه ترین آثار سفال و سرامیک جمع آوری شده و در بخش سوزن دوزی، همانند نمایشگاه قبل، آثار سوزن دوزان منطقه قاسم آباد بمپور استان سیستان و بلوچستان به فروش خواهد رسید.

این دوره ویژه آثاری است که در محدوده قیمتی 100 هزار تومان تا 10 میلیون تومان قرار دارند و از این زاویه، نمایشگاه چیزها می تواند یکی از برترین و آسان ترین مسیرهای خرید آثار هنری در شرایط کنونی باشد. این نمایشگاه بعلاوه امکان انتخاب گسترده ای به هنردوستان می دهد؛ چراکه در کنار قیمت های مالی آثار، تنوع و گستردگی تمام بخش های هنری در آن دیده شده؛ از سویی هنر طراحی دکمه را به نمایش گذاشته است و از سوی دیگر، گلچینی از آثار نقاشی و عکس چندین و چند عکاس و نقاش در سبک های مختلف.

اگر علاقه مند به آثار هنری هستید و در پی جایی می شد که این آثار را با برترین کیفیت، ضمانت اصالت اثر و مقرون به صرفه ترین قیمت بخرید، دومین نمایشگاه چیزها در طبقه بالای شهرکتاب مرکزی، پیشنهاد خوبی است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 شهریور 1402 بروزرسانی: 9 شهریور 1402 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 2266

به "چیزها به دردبخور در شهر کتاب مرکزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چیزها به دردبخور در شهر کتاب مرکزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید